پیشنهاد عجیب پاری‌سن‌ژرمن به ستاره برزیلی

باشگاه پاری سن‌ژرمن بعد از تمدید قرارداد با «کیلیان امباپه» و ناکام گذاشتن کهکشانی‌ها، در صدد جذب یکی از ستاره‌های برزیلی این تیم است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز به نقل از مارکا، جنگ نقل و انتقالاتی پاری‌سن‌ژرمن و رئال‌مادرید بر سر امباپه به نفع پاریسی‌ها به پایان رسید و این موضوع باعث شد تا طرفداران و اعضای باشگاه رئال از دست مدیران پی‌اس‌جی عصبانی شوند.

بیشتر بخوانید:

نیمار در پاری سن ژرمن می‌ماند

حالا خبر رسیده که پاری‌سن‌ژرمن دست از سر رئالی‌ها برنداشته و به وینیسیوس جونیور ستاره رئال گفته که قرارداد خود را با این تیم تمدید نکند. پاریسی‌ها همچنین یک پیشنهاد بسیار بزرگ هم برای این ستاره برزیلی آماده کردند. پیشنهادی با سود خالص ۴۰ میلیون یورو که برابر است با ۱۲ برابر قرارداد فعلی و ۴ برابر قرارداد بعدی او با رئال.  

البته وینیسیوس علاقه زیادی به باشگاه خود دارد و همیشه این موضوع را نشان داده و فکرش فقط ماندن در رئال است. فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال نیز این اطمینان را به هواداران تیمش داده که وینیسیوس به زودی تمدید قرارداد کند.

هر چند که جدا شدن وینیسیوس از رئال و پیوستنش به پاری‌سن‌ژرمن خیلی بعید به نظر می‌رسد اما به طور قطع اقدامات پاریسی‌ها در این خصوص می‌تواند دشمنی این ۲ باشگاه را بیشتر کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1144776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =