قیمت و کیفیت خودرو مهمترین محور استیضاح فاطمی امین است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی قیمت، میزان تولید و کیفیت خودرو را از جمله محورهای طرح استیضاح وزیر صمت عنوان کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، لطف الله سیاهکلی با اشاره به اعلام وصول طرح استیضاح وزیر صمت در مجلس تاکید کرد: تعداد متقاضیان استیضاح وزیر صمت در مجلس قابل توجه بوده و بیشتر از حد نیاز است.

این نماینده مجلس با اشاره به مهمترین محورهای طرح استیضاح وزیر صمت در مجلس بیان کرد: همواره عملکرد مدیریتی وزیر صمت در بخش های مختلف مورد نقد و تذکر نمایندگان بوده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: مشکلات در زمینه قیمت، میزان تولید و کیفیت خودرو از جمله مهمترین مباحث استیضاح وزیر صمت محسوب می شود.

این نماینده مجلس با اشاره به مدیریت معادن کشور و سو تدبیر صورت گرفته در این وزارتخانه بیان کرد: عدم مدیریت مناسب در معادن کشور هم از جمله محورهای مهم این استیضاح است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: هنوز موضوعی دال بر استعفای فاطمی امین پیش از استیضاح وی در مجلس شنیده نشده است.

این نماینده مجلس بیان کرد: با این حال مجلس به وظیفه نظارتی خود در این بخش به درستی عمل خواهد کرد.

سیاهکلی در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ به خبرنگار بازار گفته بود؛ متاسفانه وزارت صمت کار خودش را به درستی انجام نمی‌دهد و این بحث که دولت تازه روی کار آمده و باید به وزرای آن فرصت داد و نباید استیضاح شوند، حرف غلطی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: سیاست‌های فاطمی امین غلط است و ما باید چقدر به وی فرصت دهیم؟ ما مدام به دولتمردان فرصت می‌دهیم. یک بار می‌گوییم که آنان تازه مشغول به کار شدند و نیاز به فرصت دارند و یک بار دیگر هم می‌گوییم که دوران مسئولیت آنان رو به پایان است و باید به آنان فرصت دهیم. ما دائم در حال تعارف هستیم.

منبع: بازار

کد خبر: 1144909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =