سفیر بنگلادش از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد بازدید کرد

سفیر بنگلادش از گلخانه، مرکز رشد و کارگاه‌های عمران و برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،  گوسال اعظم سارکر سفیر بنگلادش از گلخانه، مرکز رشد و کارگاه‌های عمران و برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد بازدید و با دکتر غلامرضا کاظمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی و واحد بجنورد دیدار و گفت و گو کرد.

کاظمی در نشست مشترک با سفیر بنگلادش گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی دارای پنج واحد و مرکز بوده که همانند نگینی درخشان در حوزه آموزش عالی، امکانات، تجهیزات و شرایط مناسبی برای علاقه‌مندان به تحصیلات تکمیلی را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی دارای ۲۱۰ عضو هیئت علمی و ۹ هزار دانشجو است، افزود: این دانشگاه بیش از ۶۰ هزار هکتار مساحت آموزشی، پژوهشی، ورزشی، آزمایشگاهی و کارگاهی و فرهنگی دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی اظهار کرد: واحد دانشگاهی بجنورد ۳۱۳ دانشجوی غیر ایرانی را در رشته‌ها و مقاطع گوناگون جذب کرده که امیدواریم با ایجاد شرایط مناسب به زودی شاهد تبادل علمی و پژوهشی با کشور بنگلادش باشیم. 

گوسال اعظم سارکر سفیر بنگلادش نیز در ادامه این نشست به بازدید خود از نمایشگاه «عصرامید» دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: امکانات، تجهیزات، فعالیت های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار قابل توجه است و امیدوارم شرایط مناسبی برای معرفی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور بنگلادش فراهم شود تا بتوانیم از ظرفیت‌های بالقوه این دانشگاه بهره‌مند شویم.

لازم به ذکر است سفیر بنگلادش از گلخانه، مرکز رشد و کارگاه‌های عمران و برق دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی بازدید و از مسئولان دانشگاه به خاطر وجود امکانات آموزش و پژوهشی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1144932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =