برومند: کلیله و دمنه توقیف نشده است

در پی انتشار اخباری مبنی بر توقیف سریال شبکه نمایش خانگی «شهرک کلیله و دمنه» مرضیه برومند، کارگردان این سریال عنوان کرد که چنین خبری صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، در پی انتشار خبری در رابطه با توقیف مجموعه عروسکی «کلیله و دمنه» توسط ساترا، موضوع را از مرضیه برومند کارگردان این مجموعه جویا شدیم.

برومند در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز ضمن تکذیب این خبر اظهار کرد که مجموعه کلیله و دمنه توقیف نشده است.

بیشتر بخوانید:

شهرک کلیله و دمنه مجوز ساترا ندارد!

بر اساس گزارش ایسکانیوز، چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مجموعه نمایش خانگی «شهرک کلیله و دمنه» مجوزی برای انتشار از سوی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی ندارد.

کلیله و دمنه

در این خبر آمده بود که ساترا در نامه‌ای که ۲۴ اردیبهشت ماه به علی سرتیپی مدیرعامل فیلم‌نت فرستاده، از بازبینی تدوین اولیه ۵ قسمت اول این سریال و مخالفت با صدور پروانه انتشار آن خبر داده است.

با وجود این نامه، مجموعه «شهرک کلیله و دمنه» نیز همانند بعضی محصولات اخیر فیلیمو و نماوا بدون اخذ مجوز از ساترا منتشر شده است.

گفتنی است؛ مجموعه «شهرک کلیله و دمنه» یک مجموعه نمایشی ایرانی در ژانر عروسکی و خانوادگی به نویسندگی کوروش نریمانی، کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی است.

این مجموعه برگرفته از کتاب کلیله و دمنه است که حاوی داستان‌هایی در رابطه با حیوانات است و پخش آن از ۳۰ اردیبهشت ماه در شبکه خانگی شروع شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1145066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =