توضیحات میرکاظمی درباره افزایش حقوق بازنشستگان

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: حقوق بازنشستگان را دولت باید تصویب کند که تصویب شده و هیات تطبیق مقررات هم باید نظر مشورتی به مجلس بدهد. جلسات درباره آن برگزار خواهد شد و نتیجه نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه دولت درباره سرانجام حقوق بازنشستگان در جمع خبرنگاران گفت: حقوق بازنشستگان را دولت باید تصویب کند که تصویب شده و هیات تطبیق مقررات هم باید نظر مشورتی به مجلس بدهد. جلسات درباره آن برگزار خواهد شد و نتیجه نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

وی هم‌چنین درخصوص فروش نفت و تأمین منابع مالی کشور اظهار داشت: فروش نفت نسبت به دوره قبل بهتر شده و قیمت هم افزایش داشته و صادرات ما صعودی بوده و مقداری که روی آب بوده فروخته شده است.

بیشتر بخوانید:

افزایش حقوق بازنشستگان در سه دسته جداگانه

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت یارانه‌ها عنوان کرد: یارانه‌ها مرتب پرداخت می‌شود؛ البته درباره کسانی که اعتراض دارند هم رسیدگی باید صورت بگیرد و وزارت تعاون نیز اطلاعاتی دارد که باید تببین شود. اگر اشکالی هم وجود دارد اصلاح خواهد شد و مابه‌التفاوت به حساب ریخته می‌شود.

میرکاظمی درخصوص برنامه هفتم بیان کرد: هنوز ابلاغی در این‌زمینه صورت نگرفته ولی جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس و سازمان برنامه و بودجه ادامه دارد؛ البته کار موازی آن نیز در موسسات علمی-تحقیقاتی ما شروع شده است. بودجه سال 1402 باید مبتنی بر این برنامه باشد و حداکثر باید تا شهریور در مجلس به تصویب برسد و اگر انجام نگیرد، قانون فعلی باید تمدید شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1145168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =