سرمربی جدید استقلال: فقط به بُرد فکر خواهیم کرد

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت: از من نخواهید کار خارق العاده ای انجام دهم من می‌خواهم برای تیم بزرگ استقلال ۴ قهرمانی کسب کنم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ریکاردو ساپینتو در مراسم معارفه اش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت: ابتدا از آجورلو که مرا به باشگاه استقلال دعوت کرد، تشکر می‌کنم و خیلی خوشحالم اینجا هستم. استقلال یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های جهان است و نزدیک به ۴۰ میلیون هوادار دارد. استقلال همیشه به برنده شدن عادت دارد. سال گذشته قهرمان لیگ شده و بازی‌ها را پی در پی می‌برد. اکنون لحظه‌ای است که آرزوی رسیدن به آن را داشتم و حتی در خواب رویای اینجا بودن را داشتم. یکی از بهترین لحظه‌ها و تجارب زندگی من خواهد بود و امیدوارم با تلاش همدیگر بتوانیم قهرمانی دیگری را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید

خبر خوش مدیر عامل استقلال برای هوادارن / سرمربی جدید معارفه شد

فقط به برد فکر خواهیم کرد

بازی‌های زیادی را از استقلال ببینم. دلیل قهرمانی استقلال در فصل گذشته کیفیت بازیکنان بود. در دفاع خیلی منسجم عمل می‌کردند. خیلی به عنوان یک خانواده می‌جنگند و با هم هستند. خیلی رقابت پرفشاری بود و هیچ باختی نداشتند. خیلی فصل عالی را سپری کردند و باید این روند در آینده ادامه داشته باشد. می‌دانیم مسئولیت خطیری بر گردن ما است. همه تلاش می‌کنند امسال قهرمانی را بگیرند. اطمینان دارم جنگنده‌تر از همیشه کار خواهیم کرد. باید بیشتر از همیشه آماده باشیم و حس جنگندگی خود را از قبل بیشتر کنیم.

بازیکنان باید برای برنده شدن عصبانی باشند

باید به همه بگوییم دلیل برد ما لیاقت تیم است. باید به همه نشان بدهیم که می‌توانیم این روند را ادامه بدهیم. این چالشی است که تیم ما برای فصل بعد پیش رو دارد. وقتی بازیکنان برای تمرینات ابتدای فصل می‌آیند باید برای برنده شدن و ادامه دادن این روند خیلی عصبانی باشند.

می‌خواهم ۴ قهرمانی برای استقلال کسب کنم

همانگونه که گفتم همه می‌دانیم چالش خیلی بزرگی را پیش رو داریم. با مدیرعامل صحبت کردم که از من نخواهید کار خارق العاده‌ای انجام بدهم من فقط می‌خواهم ۴ قهرمانی برای تیم بزرگ استقلال کسب کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1145226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =