ساکت الهامی - هوادار؛ در جستجوی آرامش

ساکت الهامی رسما به عنوان سرمربی جدید هوادار معرفی شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ساکت الهامی سرمربی پیشین باشگاه های نساجی و تراکتور که به همراه این دو باشگاه، دو قهرمانی در رقابت های جام حذفی فوتبال ایران را در کارنامه دارد، با عقد قراردادی رسمی به عنوان سرمربی هوادار معرفی شد.

در جلسه معارفه ساکت الهامی سرمربی جدید هوادار که چهارشنبه شب در دفتر باشگاه هوادار برگزار شد، محمد محمداسماعیلی ریاست هیات مدیره و محمدجواد رحیمی مدیرعامل باشگاه هوادار شرکت داشتند.

الهامی پس از کارهای نهایی بستن قرارداد با دوربین این باشگاه به صحبت پرداخت و از برنامه‌های فنی برای نتایج خوب، فوتبال قابل احترام و همچنین فصلی بی حاشیه سخن گفت.

هوادار فصل گذشته با رضا عنایتی موفق شد نتایج خوبی بگیرد و حتی شانس این را داشت در رتبه تک رقمی بایستد اما در رده یازدهم جدول به کار خود پایان داد. بنفش‌های تهرانی حالا در دومین فصل حضور در سطح اول فوتبال ایران با ساکت الهامی کار کرده و قطعا برنامه‌های ویژه‌تری نسبت به لیگ بیست و یکم که برای حفظ سهمیه می‌جنگیدند خواهند داشت.

هواداری‌ها پس از مشخص شدن مدیرعامل و سرمربی خود حالا در بازار نقل و انتقالات برای تمدید قرارداد بازیکنان خود و جذب نفرات جدید فعالیت خواهند کرد.

الهامی: این فصل در هوادار دنبال آرامش هستم

ساکت الهامی سرمربی جدید هوادار در اولین گفت‌وگوی خود در این سِمت با رسانه این باشگاه صحبت کرد و از دلیل انتخاب هوادار، برنامه‌های نقل و انتقالاتی و اهدافش گفت. الهامی در ابتدا از سرمربی سابق هوادار تشکر کرد و اظهار داشت: قبل از هرچیز از رفیق و برادر خودم آقای رضا عنایتی تشکر می‌کنم که سال خیلی خوبی را برای تیم رقم زدند و انشاالله بتوانیم ادامه دهنده راه ایشان که راه بسیار سختی است باشیم. قطعا سال پرفشار و پرچالشی در فوتبال کشور ما خواهد بود. ما هم جزو تیم‌هایی هستیم که چالش سختی را با تیم‌های بزرگ کشور خواهیم داشت و انشاالله بتوانیم با مسئولیتی که به گردن بنده گذاشته شده سرافراز باشیم و شرمنده این مجموعه خیلی خوب نشویم.

الهامی در مورد اینکه دو قهرمانی جام حذفی در کارنامه دارد و انتظارات از او بالا است گفت: قطعا همینطور است و این کار را سخت می‌کند. چالش سختی را انتخاب کردم و خیلی دوست داشتم در یک چالش دیگری خودم را آزمایش کنم. می‌دانم چقدر سخت است ولی این‌ سختی‌ها مربی را آبدیده‌تر می‌کند. انشاالله بتوانیم در این چالش سخت سربلند باشیم و بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم و علاوه بر نتایج خیلی خوب آن فوتبال با کیفیتی که هوادار لایقش است و تیم‌های دیگر باید به آن احترام ویژه‌ای بگذارند را ارائه دهیم.

او در مورد دلیل انتخاب هوادار گفت: دلیل انتخابم بیشتر بحث مدیریت باشگاه بوده و عواملی که در این مجموعه حضور دارند و کسانی که دنبال حاشیه نیستند. خودم هم دوست دارم سال بی‌حاشیه‌ای را دنبال کنم و انشاالله بتوانیم یک کار سالم و شسته و رفته با این مجموعه سالم انجام دهیم و از اینکه به فوتبال مملکت خدمت می‌کنیم سربلند بیرون بیاییم.

سرمربی جدید هوادار در مورد نقل و انتقالات تیمش گفت: قطعا هوادار تیم خوبی بوده و اول از همه باید بچه‌هایی که قرارداد دارند و آنهایی که باشگاه صلاح می‌داند را حفظ کنیم و در انتها ببینیم کجا کمبود داریم و در این پست‌ها قطعا بازیکنانی هستند که از نظر اسمی شناخته شده هستند و اگر با شرایط ما خودشان را وفق دهند قطعا از آنها استفاده می‌کنیم.

الهامی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم یک سال خوب را باهم رقم بزنیم، سالی که همه بعد از آن از سختی‌ای که وجود دارد با شیرینی یاد کنند.

کد خبر: 1145258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =