ماجدی: برخی تیم‌ها به‌دنبال بی‌نظمی در فوتبال هستند

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: برخی از تیم‌ها به‌دنبال بی‌نظمی هستند و ما شرایط و مقرراتی را تصویب خواهیم کرد تا از پرخاشگری مربیان و بازیکنان به داوران جلوگیری کنیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، میرشاد ماجدی در کلاس داوری فوتسال با تشکر از داوران کشور، اظهار داشت: در سال ۱۹۹۲ برای اولین بار وارد جام جهانی فوتسال به میزبانی هنگ کنگ شدیم و در گروه هلند، اروگوئه و ایتالیا قرار گرفتیم. روی کاغذ کسی فکر نمی‌کرد این تیم بتواند حرکت کند. به قول افشاریان ۱۲۰ هزار تومان برای داوران فوتسال پول نیست. همه برای عشق و علاقه کار می‌کنند. فوتسال و فوتبال ساحلی زیر مجموعه فوتبال هستند؛ اما باید تلاش خود را چند برابر کنیم. این دو رشته جزو بزرگان جهان هستند و اگر پیشرفت نمی‌کنیم باید حداقل جزو سه تیم برتر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

محبوبیت بالای کی‌روش برای فوتبال دوستان ایرانی

وی افزود: در قرعه‌کشی جام‌جهانی به اینفانتینو گفتیم آمدیم صدای مظلومیت خود را به گوش جهان برسانیم. با این تحریم‌ها و مسائلی که برای ایران ایجاد شده از شما به‌عنوان یک انسان آزاده خواهش می‌کنم به جز موارد مالی نگاه ویژه‌ای به ایران داشته باشید. نمی‌گوییم هر چهار داور بازی ایرانی باشند اما دست کم کوبل داوری از ایران به جام‌جهانی دعوت کنید.

سرپرست فدراسیون فوتبال عنوان کرد: حق الزحمه داوری را در سال آینده افزایش خوبی می‌دهیم. دست کم مبلغ افزایش یافته‌ای که قبلاً پرداخت نشده بود، بتوانیم پرداخت کنیم. با وجود محدودیت ها و مشکلات مالی فدراسیون، حرکت رو به جلوی ما متوقف نشده است. کلاس‌ها برگزار می‌شود و همچنین اعزام تیم‌های مختلف در حال انجام است. داور، مربی و دروازه‌بان فوتسال باید بیش از این حفاظت شوند. اگر گلاره ناظمی ۱۲۰ هزار تومان می‌گیرد، در عوض به حدی خوب کار کرده که داور فینال جام‌جهانی می‌شود و پرچم کشور را بالا می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: دنبال شرط و مقرراتی هستیم از پرخاشگری مربی و بازیکن به داور جلوگیری کنیم. همه ما فوتبال خود را با اسپانیا و ایتالیا مقایسه می‌کنیم اما بحث‌ها و جنجال‌های مربوط به داوری خود را با آنها مقایسه نمی‌کنیم. بازیکن در خارج از کشور پس از پنالتی و دریافت کارت زرد سر خود را پایین می‌اندازد و می‌رود. اینجا روی اوت دستی و کرنر جنجال ایجاد می‌شود.

 
 انتهای پیام/
 

کد خبر: 1145268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =