رژیم صهیونیستی حزب‌الله را به حمله تهدید کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به احتمال حمله دوباره به لبنان، حزب‌الله را تهدید کرد در صورت آغاز هرگونه عملیات نظامی هزینه سنگینی را متحمل خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از حضور در مراسمی در شهرک "کریات شمونه" به مناسبت چهلمین سالگرد حمله این رژیم به لبنان در تاریخ ششم ژوئن ۱۹۸۲، با انتشار رشته توییت‌هایی مدعی شد: "در صورتی که نیاز باشد ما عملیات نظامی در لبنان انجام دهیم، این عملیات قدرتمند و دقیق خواهد بود و هزینه سنگینی را به حزب‌الله و لبنان تحمیل خواهد کرد".

بیشتر بخوانید:

سرلشکر سلامی: آمریکا و صهیونیسم در حال فروپاشی هستند

گانتس در ادامه تهدید کرد: "در مقابل هرگونه تهدیدی علیه شهروندان اسرائیلی، هرگونه زیرساختی که به ما آسیب برساند، هرگز در امان نخواهد بود".

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه نیز توییت کرد: جبهه داخلی ما نیز هدف موشک قرار خواهد گرفت و به همین دلیل ما با استحکامات و تقویت پیوند میان ارتش و روسای نهادها و مردم، در حال آماده‌سازی برای آن هستیم.

او در ادامه باز هم در اظهاراتی مدعیانه تهدید کرد: "ما برای نبرد آماده هستیم و در صورتی که لازم باشد، بار دیگر به سمت بیروت، صیدا و صور حرکت خواهیم کرد".

گانتس در ادامه نیز باز مدعی شد: "ما به دنبال جنگ نیستیم، ما آماده‌ هستیم در مسیر صلح و سازش همانند موضوع مرزهای دریایی‌مان با لبنان که باید سریع و منصفانه خاتمه یابد، گام‌های بسیاری برداریم".

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی باز هم توییت کرد: "دستیابی به توافقی درباره تعیین مرزهای دریایی برای اقتصاد "در حال مرگ" لبنان به منزله هوایی برای نفس کشیدن است و امیدوارم که گام مهمی در تقویت ثبات در منطقه برداشته شود".

او در آخرین توییت خود نیز مدعی شد: "جنگ ما با شهروندان لبنانی که بارها از جمله سال گذشته از آنها کمک گرفتیم، نیست، راه‌هایی برای حرکت وجود دارند، طرف مقابل باید شجاعت آغاز حرکت رو به جلو را داشته باشد".

پیشتر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به دنبال عبور کشتی یونانی "انرجین پاور" از منطقه مورد مناقشه دو طرف جهت آغاز حفاری‌ها، تاکید کرده بود که حزب‌الله از قدرت لجستیک و نظامی لازم برای ممانعت از استخراج گاز از میدان گازی "کاریش" توسط اسرائیل برخوردار است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1145281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =