قهرمانی «ناهید کیانی» در رقابت‌های تکواندوی آسیا

ناهید کیانی با برتری در دیدار نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به مدال طلا رسید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، روز نخست از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا از صبح امروز (جمعه - ۳ تیرماه) در شهر چانچئون کره‌جنوبی برگزار شد و ناهید کیانی نماینده وزن ۵۳- کیلوگرم تکواندو کشورمان پس از کسب یک مدال نقره و دو برنز آسیا با طلسم شکنی در چهارمین حضور خود به مدال طلا رسید. 

بیشتر بخوانید:

معادله معاونت قهرمانی حل شد!؟

کیانی برای کسب مدال طلا این دوره از مسابقات،  پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف کانال از فیلیپین رفت و با برتری ۲ بر یک در راند شماری، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

او در مرحله نیمه‌نهایی نیز  به مصاف ژیائو وانگ از چین رفت و با برتری دو بر صفر در راند شماری( ۶-۴ و ۱۲ -۱۲) به برتری رسید و فینالیست شد. کیانی در دیدار فینال نیز با چاروس کامایوا ازبکستان دیدار کرد و برتری ۲ بر صفر در راند شماری( ۷-۲ و ۱۷ -۹) به مدال طلا رسید. 

پیش از این و در سایر رقابت‌های امروز دانیال بزرگی در وزن ۶۸- مردان و زهرا شیدایی در وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان موفق به کسب مدال برنز شده بودند.  

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور ۳۸۶ تکواندوکار از ۳۴ کشور از ۳ تیرماه به مدت ۴ روز در کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

کد خبر: 1145348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =