کنکور و آزمون| زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری تخصصی مشخص شد/ تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی از نیمه اول شهریور ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی از نیمه اول شهریور ۱۴۰۱ آغاز می‌شود. آموزش پذیرفته‌شدگان از اول مهرماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

آزمون کتبی سی و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ و آزمون‌های شفاهی نیز در روزهای بعد از آن برگزار شد.

نتایج اولیه آزمون دستیاری فوق تخصصی ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد و پس از آن داوطلبان فرصت داشتند نسبت به انتخاب محل اقدام کنند.

 نتایج نهایی سی و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی اعلام شده است و از میان ۵۶۹ نفر شرکت کننده تعداد ۲۳۵ قبول شده اند.

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور  ارشد ۱۴۰۱

نتایج اولیه به همراه کارنامه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ یکشنبه ۲۹ خرداد و دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ سه شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی باید ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) را مطالعه کنند و سپس با توجه به نتیجه اعلام شده در کارنامه اعلام نتایج اولیه، کدرشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه مرتب کرده و پس از آن در فرم پیش‌نویس درج کنند.

داوطلبان پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود، تا ساعت ۲۴ دوشنبه ششم تیر ۱۴۰۱ فرصت دارند با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته ضروری است) کد رشته محل های انتخابی (حداکثر تا ۱۰۰ کدرشته‌محل) و فرم را ثبت و تکمیل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1145383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =