شبکه نمایش خانگی جای تلویزیون را گرفته / کمبود بودجه عامل اُفت کیفیت فیلم‌ها

بازیگر سریال مختارنامه گفت: این روزها شاهدیم که شبکه نمایش خانگی بهتر توانسته مخاطب را به خود جذب کند و جای تلویزیون را بگیرد، چرا که در این شبکه زمان مناسب‌تر و متن‌های بهتری برای ساخت سریال‌ها در نظر گرفته می‌شود.

محمد فیلی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز اظهار کرد: اخیرا با یک پروژه قرار داد بسته‌ام و به‌زودی فیلمرداری آن آغاز خواهد شد.

وی درباره علت کم‌کاری این روزهای خود گفت: متاسفانه شرایط حاکم بر سینما و تلویزیون باعث کم کاری‌ام شده است.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون بچه بازی شده / پرستاری از همسرم باعث شد فکر کنند از بازیگری کناره‌ گرفته‌ام

فیلی ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم که کیفیت کارها پایین آمده و علت آن بودجه کمی است که در اختیار تهیه‌کننده گذاشته‌اند و او نیز سعی می‌کند کارها را به صورت فشرده انجام دهد، به‌طور مثال پروژه‌ای که باید در طول سه ماه کار شود در طی 2 ماه به پایان می‌رسد در نتیجه، این امر باعث خستگی عوامل و کاهش کیفیت کارها می‌شود.

بازیگر سریال روزی روزگاری عنوان کرد: اگر قرار است کار خوب تهیه شود باید فرصت کافی در اختیار کارگردان و تهیه‌کننده قرار گیرد تا بتوانند کار خود را در یک زمان مناسب جمع کنند.

فیلی اذعان کرد: کوتاهی در انجام کارها باعث می‌شود که مردم با تلویزیون قهر کنند و آشتی دادن دوباره آنها بسیار دشوار است از طرف دیگر نیز مشاهده می‌کنیم که شبکه نمایش خانگی بهتر توانسته مخاطب را به خود جذب کند و جای تلویزیون را بگیرد، چرا که در این شبکه زمان مناسب‌تری برای انجام کارها اختصاص داده می‌شود و متن‌های بهتری هم برای ساخت سریال‌ها نوشته می‌شود، در نتیجه مردم نیز جذب آن می‌شوند.

بازیگر سریال مختارنامه در پایان تاکید کرد: ساخت یک فیلم خوب نیاز به بودجه و زمان مناسب دارد که بهتر است مسئولان این موضوع را در نظر داشته باشند تا باعث مخاطب گریزی از تلویزیون نشویم. دیگر مانند گذشته نیست که محدودیت شبکه داشته باشیم، دست مردم برای انتخاب بازتر شده در نتیجه آنها به شبکه‌های برون‌مرزی روی می‌آورند.

بر اساس گزارش ایسکانیوز، محمد فِیلی در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۳۲۹ در شیراز به دنیا آمد. از معروف‌ترین نقش‌های تلویزیونی که وی تاکنون بازی کرده‌است می‌توان به نسیم بیگ و بسیم بیگ در سریال روزی روزگاری، مموش در سریال تفنگ سرپر و نقش شِمر بن ذی الجوشن در سریال مختار نامه اشاره کرد.

کد خبر: 1145409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =