ارائه خوابگاه به دانشجویان متاهل/ نقل و انتقال دانشجویان با توجه به رشته تحصیلی انجام می‌شود

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از اقدامات جدید در راستای ارائه خوابگاه به دانشجویان متاهل خبر داد و افزود: امکان نقل و انتقال دانشجویان با توجه به رشته تحصیلی، ظرفیت و محل دانشگاه مقصد انجام می‌شود.

مهران صلواتی، مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: در روزهای آینده سایت منادا در صورت تایید آیین نامه فعال و در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.  

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره روند نقل و انتقال دانشجویان در ایام کرونا تاکید کرد: تمامی افراد متقاضی در صورت تمایل به تحصیل به عنوان مهمان درخواست‌هایشان در جریان  بررسی قرار گرفت و رسیدگی شد.

ارائه خوابگاه دانشجویی به متاهلین

وی درباره کم و کیف اختصاص خوابگاه به دانشجویان متاهل ادامه داد: برای دانشجویان در صورت واحدهای دانشگاهی باقی مانده خوابگاه تعلق می‌گیرد و باید به این نکته تاکید کرد که اختصاص خوابگاه به دانشجویان متاهل از تصمیمات امسال است  که در دستور کار قرار می‌گیرد.

امکان نقل و انتقال دانشجویان با توجه به ظرفیت و محل تحصیل

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره روند افزایش ظرفیت درخواست‌های دانشجویی تاکید کرد: دانشجویان بر اساس ظرفیت فعال هر رشته  تحصیلی و ظرفیت محل می‌توانند در دانشگاه مقصد مهمان شوند. برای مثال دانشجویان متقاضی در رشته حقوق در هر واحد درسی تا سقف ۲۵ نفر می‌توانند به دیگر واحد دانشگاهی منتقل شوند. با این تفاسیر انتقال بیش از ۲۵ نفر دانشجو امکان پذیر نیست و بر اساس بررسی شرایط امکان نقل و انتقال دانشجویان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1145445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =