جزئیات آپارتمان‌های ۸۰ متری شمال تهران

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۸۰ متری شمال تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، خانه‌های لوکس و بافت مدرن شمال تهران و موقعیت مکانی مناسب و معماری زیبای این خانه‌ها، موجب شده این منطقه مورد توجه سرمایه داران پایتخت قرار بگیرد. آب و هوای پاک، دسترسی به مراکز خرید و تفریحی و مراکز درمانی باعث محبوبیت بیشتر این مناطق شده است.

بیشتر بخوانید:

قیمت روز آپارتمان در تهران شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱

اگر با سرمایه‌ای معادل ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قصد خرید خانه‌ای در تجریش را دارید می‌توانید واحد آپارتمانی ۸۵ متری درحالی که ۴ سال از ساخت آن گذشته است و ۲ اتاق خواب دارد را خریداری کنید. و اگر سرمایه شما معادل ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است، واحدی ۸ ساله با متراژ ۷۷ متر و ۲ اتاق خواب را می‌توانید در همین منطقه خریداری‌ کنید.

آپارتمانی ۸۰ متری در الهیه که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشه و ۲ خوابه باشد، ارزشی معادل ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد. همچنین ارزش واحدی ۵ ساله در همین منطقه با متراژ ۸۲ متر و ۲ اتاق خواب، معادل ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

در روزهای گذشته آپارتمانی ۷۵ متری در زعفرانیه که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، به مبلغی معادل ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمانی نوساز در فرمانیه با متراژی معادل ۸۵ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی معادل ۷ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان دارد.

یک واحد آپارتمانی ۸۰ متری در ولنجک  درحالی که ۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، قیمتی معادل ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد. همچنین واحدی دیگر در همین منطقه با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب، درحالی که ۱۳ سال از ساخت آن گذشته باشد، ارزشی معادل ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد. (لازم به ذکر است این دو واحد در دو منطقه مختلف از ولنجک هستند)

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

کد خبر: 1145472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =