اسدی: پرسپولیس باید مهاجم بگیرد

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از بالا رفتن مبالغ قراردادها در فوتبال ایران انتقاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ابراهیم اسدی درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات و جذب هفت بازیکن جدید گفت: پرسپولیس خوشبختانه خیلی زود و به موقع برای جذب بازیکن اقدام کرد و تا الان هم اکثر نفراتی که به لیست تیم اضافه شدند تجربیات خوبی دارند و بازیکنان باکیفیتی هستند. امیدوارم همه این بازیکنان نمایش خوبی در پرسپولیس داشته باشد و فصل خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنند.

بیشتر بخوانید:

هافبک پرسپولیس، شاگرد نکونام شد

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با اشاره به شرایط خط حمله این تیم تصریح کرد: پرسپولیس فصل قبل در این منطقه از زمین مشکل داشت و باید برای فصل بعد یک یا دو مهاجم طراز اول بگیرد، جذب مهاجم برای پرسپولیس از هر چیزی واجب‌تر است. در خط هافبک هم به عقیده من بهتر بود باید بازیکنی مثل احسان پهلوان را حفظ می‌کردند، ولی متأسفانه او به فولاد رفت. امیدوارم کادر فنی، جایگزین خوبی برای او داشته باشد.

وی در خاتمه ضمن انتقاد از بالا رفتن مبالغ قراردادها در لیگ برتر، یادآور شد: متأسفانه قیمت بازیکنان به شکل عجیبی بالا رفته است و رقم‌هایی را می‌شنویم که باورکردنی نیست. شما می‌بینید که یک بازیکن بازی ملی ندارد، ولی 20، 30 میلیارد تومان پول می‌خواهد یا بازیکنان جوان هم درخواست 10 یا 15 میلیارد تومانی دارند. وقتی چنین پول‌هایی داده می‌شود باید این سؤال را هم پرسید که آیا آنها اندازه این پول، کیفیت فنی هم دارند یا خیر.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1145564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =