هواداران استقلال باید به ساپینتو زمان بدهند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت، هواداران این تیم در شروع فصل نباید به سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان بابت نتیجه گرفتن فشار وارد کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا اکبرپور درباره انتخاب ریکاردو ساپینتو به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: بعد از رفتن فرهاد مجیدی، مدیریت استقلال در شرایط سختی قرار گرفت، ولی خدا را شکر که در نهایت سرمربی انتخاب شد تا استقلال هم زمان را از دست ندهد. من شناخت کاملی از ساپینتو ندارم، ولی باید این مربی توسط هواداران، پیشکسوتان و باشگاه مورد حمایت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

مربیان پرتغالی در استقلال و سپاهان موفق می‌شوند؟

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه افزود: ساپینتو حالا در یک فضای جدید قرار گرفته است و قطعاً برای شناخت از فوتبال ایران و شرایط استقلال نیاز به زمان دارد. نمی‌توان با دو سه ماه کار کردن با همه چیز آشنا شد و هواداران استقلال باید به این مربی زمان دهند تا با فرهنگ فوتبالی ما و شرایط استقلال آشنا شود. اگر تیم در شروع فصل از لحاظ نتیجه‌گیری دچار مشکل شد هواداران نباید به سرمربی پرتغالی بابت عملکرد تیم فشار وارد کنند. ما باید به تیم آرامش بدهیم تا ساپینتو هم کارش را انجام دهد.

وی در مورد شرایط وریا غفوری و ناراحتی این بازیکن از باشگاه استقلال تصریح کرد: ما را هم یک زمانی درست یا غلط کنار گذاشتند و ما هم تمکین کردیم و حرفی نزدیم. فکر می‌کنم در فوتبال ایران ارزش قائل شدن برای بازیکنانی که قرار است جدا شوند یا پیشکسوتان کمرنگ شده است و باید در این زمینه تغییراتی ایجاد شود. وریا غفوری هم به هر حال یک روز مثل بقیه جدا خواهد شد، ولی اگر توقع داریم بازیکن برخورد حرفه‌ای داشته باشد، باشگاه هم باید حرفه‌ای باشد. در مورد بازیکن سرمربی نظر می‌دهد، ولی معتقدم باشگاه باید برخوردی حرفه‌ای و محترمانه با غفوری داشته باشد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1145582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =