نحوه پنهان کردن دائمی چت‌ها در واتساپ

واتساپ این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا چت‌های خود را به طور دائم و برای همیشه پنهان کنند.

به گزارش گروه فناوری ایسکانیوز، واتساپ در طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر قابلیت‌های جدیدی را به خود دیده و اکنون این امکان برای کاربران فراهم شده تا چت‌ها را به طور دائم و برای همیشه پنهان کنند، حتی اگر پیامی‌جدید در این چت‌ها دریافت شود.  

بیشتر بخوانید:

روش‌هایی برای آنکه در واتساپ دو اکانت داشته باشیم

این ویژگی می‌تواند یک راهکار مناسب برای جلوگیری از نمایش چت‌های ناخواسته و مزاحم در صفحه اصلی چت کاربران باشد. این قابلیت جدید به پوشه آشیو یا همان Archive اضافه شده است. 

تا پیش از این، کاربران می‌توانستند برخی چت‌ها را به پوشه آرشیو انتقال دهند و تا زمانی که پیام جدیدی در این صفحه چت ارسال نمی‌شد، همچنان در آرشیو باقی می‌ماند یا به نوعی از دید پنهان بود. اما به محض دریافت پیام، از این پوشه خارج می‌شد. 

اما اخیرا و به لطف اضافه شدن گزینه‌ای جدید به تنظیمات چت‌های آرشیو، کاربران می‌توانند چت‌های آرشیوی خود را حتی بعد از دریافت پیام‌های جدید نیز در همان پوشه حفظ و یا پنهان کنند. این یعنی تمامی‌چت‌های آرشیوی کاربران برای همیشه در این پوشه پنهان خواهند ماند مگر آنکه آنها را به صورت دستی از آرشیو خارج کنید 

نحوه پنهان کردن دائمی‌چت‌ها در ‌واتساپ 
با استفاده از قابلیت جدید ‌واتس‌اپ، برای پیام‌های دریافتی چت‌ها در پوشه آرشیو، نوتیفیکیشنی برای کاربران ارسال نمی‌شود. البته در صورت منشن شدن و یا ریپلای کردن، این نوتیفیکیشن‌ها دریافت خواهد شد.  

با این حال، کاربران می‌توانند چت‌های شخصی و یا گروهی را آرشیو و از این قابلیت استفاده کنند. برای این منظور باید: 

– وارد اپلیکیشن ‌واتس‌اپ شده و چتی را که قصد آرشیو کردن آن را دارید، انتخاب کنید. این چت می‌تواند خصوصی و یا گروهی باشد 

– در اینجا سه گزینه خواهید داشت که در بالای صفحه ظاهر می‌شود که شامل پین کردن، بی‌صدا کردن و آرشیو کردن می‌شوند که می‌بایست آیکون آرشیو (Archive) را انتخاب کنید 

– حال بخش آرشیو در بالای صفحه اصلی چت‌تان ظاهر می‌شود. می‌تواند وارد این بخش شده و تمامی‌چت‌های آرشیوی و پنهان شده را مشاهده کنید. کاربران می‌توانند به راحتی و با انتخاب چت و سپس گزینه Unarchive، چت‌های مدنظر را از این پوشه خارج کنند 

– اگر می‌خواهید تمامی‌چت‌های خود را آرشیو کنید می‌بایست وارد تب چت‌ها شده و بعد از More، گزینه Settings را انتخاب کنید. سپس مراحل Chats، بعد از آن Chat History و Archive All Chats را انتخاب کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1145670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =