مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۶ تیر

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را از دریچه ایسکانیوز دنبال کنید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،  گزیده‌ای از مهمترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد  اسلامی سراسر کشور در دوشنبه (۶ تیر)  را در ادامه می‌خوانید.

 ایجاد تسهیلات ویژه برای دانشجویان ولایت‌های زلزله‌زده افغانستان در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد 


 محسن مرادی،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در مراسمی که با حضور جمعی از اساتید ، کارکنان و دانشجویان افغانستانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در مسجد این دانشگاه برگزار شد، با تسلیت به مصیبت دیدگان و دانشجویان افغانستانی اعلام کرد : برای نیمسال آینده تسهیلات ویژه ای برای پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد که از ولایت های زلزله زده افغانستان هستند از طریق معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه فراهم می‌شود.
وی اظهار امیدواری کرد: به برکت همراهی ها و همدردی ها، اینگونه حوادث و بلایا قابل تحمل تر شود و از این آزمایش بزرگ الهی سربلند بیرون بیاییم و بتوانیم دین خودمان را به برادران دینی و مسلمان افغانستان ادا کرده باشیم.

بهره‌مندی از توانمندی‌ها و فناوری‌های نوین دانشگاه آزاد اسلامی در صنعت ساختمان

مهدی منصوری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، آزمایشگاه‌های مجهز و امکانات پیشرفته و مدرن موجود در مرکز تحقیقات ژئوتکنیک لرزه‌ای و بتن توانمند را از نقاط قوت دانشگاه آزاد اسلامی سمنان دانست و با تأکید بر بکار گیری ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی درصنعت ساختمان، تصریح کرد: به منظور بهره‌مندی از فناوری‌های نوین در زمینه صنعت ساختمان  و ساخت مسکن  امکانات و توانمندی های دانشگاه در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد.

وی تحقیق و پژوهش را عامل ارتقای علمی و توانمند سازی اعضای هیات علمی و از خصوصیات ویژه دانشگاه عنوان کرد و گفت: با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی ویژه مهندسین ناظر می‌توان این اطلاعات را دراختیار آنان قرار داد که این اقدام در راستای بهره گیری بهتر و بروز شدن دانسته‌های آنان با موضوعات آیین نامه ای گام موثری خواهد بود.

علیرضا فلاحی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان  نیز با استقبال از گسترش همکاری این بنیاد با دانشگاه آزاد اسلامی بر توسعه مناسبات علمی و پژوهشی این دو دستگاه اجرائی تأکید کرد. استفاده از سیستم‌های نوین سازه‌ای در جهت سبک سازی و صرفه اقتصادی، و حمایت از پایان نامه‌های‌ کاربردی مقاطع تحصیلات تکمیلی از دیگر محورهای مورد گفتگو در این جلسه بود.

جلسه تقریب مذاهب در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد

دومین جلسه تقریب مذاهب در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور دکتر مصیب داوری مشاور مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استانها، دبیر کارگروه تقریب مذاهب اسلامی و مسئول امور هماهنگی مهدویت استانها، محمد نخی مدیر کل آموزش مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، فرهاد گلمحمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، حاج ماموستا عبدالرحمن مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و ... برگزار شد.

داوری در این جلسه با تأکید بر مسأله مهدویت و جایگاه آن در جامعه اسلامی، گفت:  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در زمینه تقریب جزء واحدهای نمونه کشور است و در آینده نزدیک کارگروه تقریب مذاهب به این استان محول خواهد شد.

گلمحمدی نیز در این جلسه گفت: خانواده‌ها نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند و می‌توانیم از مدارس سما برای تقریب مذاهب استفاده کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1145719

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =