نگاهی به قیمت آپارتمان‌‎های ۱۰۰ متری شرق تهران

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شرق تهران از مناطق پرطرفدار تهران برای خرید مسکن به شمار می‌رود و به علت قیمت متعادل این منطقه نسبت به مناطق شمالی و غربی پایتخت، عده زیادی از مردم علاقه‌مند به خرید خانه در این مناطق هستند. در این گزارش به بررسی واحد های ۱۰۰ متری شرق تهران پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید:

قیمت روز آپارتمان در تهران دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱

واحد آپارتمانی نوساز در تهرانپارس‌شرقی با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دارد.

همینطور ارزش واحدی ۹۵ متری در محله نیرو هوایی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، مبلغی معادل ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

اگر قصد خرید واحدی نوساز در نارمک را دارید با متراژ ۹۵ متر و ۲ اتاق خواب، به سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان احتیاج دارید. همینطور اگر واحدی ۹۷ متری در همین منطقه بخواهید که ۲ خوابه باشد و در سال ۱۴۰۰ ساخته شده باشد، باید مبلغی معادل ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

بودجه لازم برای خرید واحدی نوساز در مجیدیه با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب، مبلغی معادل ۴ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان است.

واحد آپارتمانی ۱۱ ساله در تهران‌نو با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب، در روزهای گذشته معادل ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله پیروزی را دارید، با مبلغی معادل ۳ میلیاد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۹۵ متری که ۲۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را خریداری کنید. ولی اگر بودجه کمتری در اختیار دارید، می‌توانید واحدی ۹۵ متری با سنی معادل ۱۶ سال و ۲ اتاق خواب را با مبلغی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1145764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =