نوری: تمدید با بازیکنان فصل گذشته از جذب افراد جدید مهم‌تر است

تمدید با بازیکنان فصل گذشته از جذب بازیکن جدید مهم‌تر است. وریا غفوری، جعفر سلمانی، دانشگر و سیلوا باید حفظ شوند و به همراه آن قرارداد یامگا و حسین‌زاده یکی دیگر از عوامل قهرمانی استقلال در فصل گذشته تمدید شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد نوری، درباره انتخاب ساپینتو به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: با احترام به تمام گزینه‌های داخلی اکثر هواداران به دنبال گزینه خارجی بودند. خداراشکر ساپینتو رزومه خوبی دارد، اما مسلماً کار بسیار سختی در استقلال خواهد داشت. گزینه ایرانی در این دوره قطعاً مهره سوخته می‌شد.

بیشتر بخوانید:

حبیبی: ساپینتو در استقلال به عرش اعلا می‌رسد

وی افزود: ساپینتو چالش بزرگی را در دوران سرمربیگری خود در استقلال تجربه خواهد کرد، زیرا قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را تحویل گرفته و انتظارات از این تیم  بالا رفته است و هواداران به دنبال تداوم رکوردها و قهرمانی مجدد در فصل آینده هستند. از سوی دیگر ساپینتو با فرهنگ و هوادارانی متفاوت رو به رو خواهد بود. مدیریت استقلال باید ابزار مرد پرتغالی در فصل آینده را مهیا کند. تمدید با بازیکنان فصل گذشته از جذب بازیکن جدید مهم‌تر است. وریا غفوری، جعفر سلمانی، دانشگر و سیلوا باید حفظ شوند و به همراه آن قرارداد یامگا و حسین‌زاده یکی دیگر از عوامل قهرمانی استقلال در فصل گذشته تمدید شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با نقل و انتقالات این فصل آبی‌پوشان عنوان کرد: استقلال در فصل نقل و انتقالات به یک بازیساز خوب مانند جپاروف یا پاتوسی احنیاج دارد. اینکه یک بازیکن قید استقلال را می‌زند و با تیم رقیب قرارداد می‌بندد اصلا چیز عجیبی نیست. این دوره از فوتبال روی پول می‌چرخد و هر تیمی که پول بیشتر بدهد بازیکن جذب آن تیم می‌شود. خیلی وقت است که بازیکنان تعصب نسبت به پیراهن را از دست داده‌اند؛ این داستان‌ها را قدیم توسط وحید امیری و بیرانوند تجربه کرده بودیم.

وی افزود: بحث انتخاب سرمربی، استقلال را از کورس نقل و انتقالات عقب انداخت. با این حال تیم رقیب خریدهای پر زرق  و برقی انجام داد. پولی که به سرمربی سرخ پوشان دادند ۵۰ سال طول می‌کشد تا آن را بشمرد. ساپینتو بی شک طی این مدت تمام بازیکنان تیم را آنالیز می‌کند و طبق آن بازیکنان مدنظر را به باشگاه اعلام می‌کند. برای جذب بازیکن جدید هنوز هم دیر نشده و مدیران باشگاه می‌توانند بازیکنان با کیفیت را جذب کنند.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: استقلال قطعاً می‌تواند امسال هم به موفقیت فصل گذشته برسد. ساپینتو در این مقطع تنها حمایت تمام قد مدیران و هواداران را نیاز دارد. امیدوارم تمام پیشکسوتان کادرفنی جدید را حمایت کنند. ساپینتو در ایران تازه وارد است و شاید نتواند با استقلال در هفته‌های ابتدایی نتیجه دلخواه را بگیرد پس نباید او را زیر فشار بگذاریم تا او با تمرکز به کارش ادامه دهد و پرچم استقلال را به اهتزاز درآورد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1145766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =