محرمی: عیار پرسپولیس در سه بازی نخست مشخص می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عیار پرسپولیس در سه بازی نخست مشخص می شود. مشکل پرسپولیس در خط حمله است که خود گل محمدی نیز به آن آگاه است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مجتبی محرمی، در خصوص شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنانی که باشگاه تا به اینجا جذب کرده کیفیت لازم را دارند و قطعاً می‌توانند برای سرخ پوشان مثمرثمر باشند. خداراشکر در نقل و انتقالات از حریفان پیش هستیم و با جذب چند ملی‌پوش در تمام خطوط تقویت شدیم.

بیشتر بخوانید:

مربی دروازه‌بان‌های جدید پرسپولیس معرفی شد

وی افزود: فصل پیش در خط حمله شرایط خوبی را نداشتیم و مدیران باید به فکر جذب یک مهاجم خارجی شش دانگ باشند. تمیروف نمی‌تواند به پرسپولیس کمک کند. جذب منشا می‌تواند برای پرسپولیس موثر باشد، اما به شرطی که به او فرصت بدهند. مهاجمان خارجی اغلب در تیم‌های بزرگ اُفت می‌کنند و نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. منشا بعد از پرسپولیس در استقلال هم شرایط خوبی نداشت، اما می‌بینیم که در گل گهر آقای گل شد. امیدوارم مدیران به دنبال گزینه مناسب باشند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: خرید پورعلی گنجی و بیرانوند قدرت دفاعی تیم را افزایش می‌دهد و امیدوارم با حمایت هواداران حواشی از تیم دور باشد تا بازیکنان با تمرکز کافی تیم را به عنوان قهرمانی برسانند.

محرمی در پایان در خصوص آینده پرسپولیس در فصل پیش رو با توجه به جذب بازیکنان جدید خاطر نشان کرد: پرسپولیس هنوز تمریناتش را آغاز نکرده و نمی‌توان از الان درباره آینده نظر داد و باید عملکرد بازیکنان را در طی ۳ بازی نخست ببینیم تا عیار تیم مشخص شود. مشکل پرسپولیس در خط حمله است که خود گل محمدی نیز به آن آگاه است. کادرفنی پرسپولیس در این فصل می تواند فصل گذشته را جبران کند فقط کافیست تا هواداران از عملکرد تیم در فصل گذشته چشم پوشی کنند و تیم را در فصل جدید حمایت کنند تا دوباره به دوران اوج بازگردیم.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1145781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =