بازار نقل و انتقالات/ جنگ تن به تن رقبا

پس از پایان مسابقات لیگ برتر، تیمها وارد ماراتن بزرگ نقل و انتقالات شدند.اکثر تیمها برای برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود، وارد این بازار شدند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از پایان مسابقات لیگ برتر، تیمها وارد ماراتن بزرگ نقل و انتقالات شدند.اکثر تیمها برای برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود، وارد این بازار شدند.

یکی از فرمولهای جذب در برخی تیم‌ها، یارگیری از رقبای اصلی و قدرتمند می‌باشد. با همین حربه پرسپولیس تاکنون ۳ بازیکن از سپاهان جذب کرد و در واقع این تیم را به نوعی خلع سلاح کرد. گولسیانی و اسماعیلی فر در خط دفاع و سروش رفیعی درخط هافبک، خطوط پرسپولیس را قوی تر و در طرف مقابل دفاع و هافبک سپاهان را تضعیف نمود.

همین فرمول اکنون حربه سپاهان برای جبران نقاط تضعیف شده، در دستور کار قرار گرفته و دانشگر با قرادادی ۳ساله جذب این تیم گردید.خبر می‌رسد علاوه بر دانشگر، زردپوشان دنبال عارف غلامی، سیاوس یزدانی و روزبه چشمی نیز می‌باشند.

سپاهان اصفهان که یکی از تیم‌های صنعتی و پولدار فوتبال ایران قرار دارد، در بازار نقل وانتقالات همواره حضوری پررنگ داشته و برای در اختیار گرفتن بهترین بازیکنان از هیچ حربه‌ای فرو گذار نمی‌باشد.

سپاهان تا اینجا میلاد زکی پور را از گل گهر سیرجان جذب کرده، و امروز نیز دانشگر دومین خرید رسمی آنها به حساب می‌آید.به نظر می‌رسد یکی از ابزارهای موفقیت تیمها در مسابقات، تضعیف رقبای مستقیم وخلع سلاح آنان در بازار نقل وانتقالات می‌باشد.

همچنین استقلال نیز اولین خرید رسمی فصل خود را از سپاهان جذب کرد، شهباززاده از خط حمله قدرتمند سپاهان به استقلال قهرمان منتقل شد.

کد خبر: 1145791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =