بیستمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر طهرانچی برگزار شد

بیستمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی  به ریاست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور جمعی از معاونان، رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان و مدیران دانشگاه، در واحد تبریز برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیستمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی  به ریاست محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور جمعی از معاونان، رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان و مدیران دانشگاه، در واحد تبریز برگزار شد.

در ادامه این جلسه، کمیسیون‌های تخصصی معاونت علوم انسانی و هنر، معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی، معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی، فرهنگی و دانشجویی، معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری، معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی، معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و معاونت علوم پزشکی به صورت همزمان برگزار می شود.

همچنین کمیسیون های تخصصی مراکز سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی شامل مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی، مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه، مرکز جذب و امور هیأت علمی، مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی، مرکز امور هیأت‌های ممیزه، مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات و مرکز گسترش، آمایش، برنامه‌ریزی و کارآفرینی و همچنین کمیسیون تخصصی توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های نوآورانه دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی

طهرانچی در حاشیه بیستمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی، از نمایشگاه توانمندی‌های نوآورانه دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی بازدید کرد. این نمایشگاه که شامل ۱۷ غرفه است، طرح هایی که منجر به محصول نهایی شده‌اند را به معرض نمایش گذاشته است. در این نمایشگاه محصولات شرکت‌های دانش بنیان، سرای نوآوری، مراکز رشد و مراکز تحقیقات رباتیک ارائه شده است که در حوزه‌های سلامت، کشاورزی، بازوی صنعت، کیت آموزشی و بازی‌های صنعتی، فناوری اطلاعات، بازی‌های رایانه‌ای، رباتیک و... فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1145898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =