پرسپولیس کهکشانی/ آن روی سکه!

لیگ بیست و یکم برای پرسپولیس خوش یمن نبود چرا که در این فصل به روند قهرمانی‌های متوالی این تیم خاتمه داده شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیگ بیست و یکم برای پرسپولیس خوش یمن نبود چرا که در این فصل نه تنها به روند قهرمانی های متوالی این تیم خاتمه داده شد بلکه آنها در کسب هیچ یک از جام‌های حذفی و سوپرجام هم نتوانستند موفق عمل کنند تا پس از پنج سال درخشش، یک فصل را در ناکامی مطلق به پایان برسانند.

همکاری اجباری با گل محمدی!
در حالی که گفته میشد در پایان فصل یحیی گل محمدی از پرسپولیس جدا می‌شود اما این اتفاق نیفتاد و در عوض حمید مطهری بود که تصمیم گرفت ادامه مسیرش را در تیمی دیگر سپری کند. در خصوص چرایی ادامه همکاری با گل محمدی صحبت های قابل تاملی مطرح شده است. در حالی که از همان ابتدا گفته شد رقم و نوع قرارداد این سرمربی به مدیران پرسپولیس اجازه فسخ نمی‌دهد اما این موضوع با تکذیب‌هایی همراه گردید ولی در ادامه مصاحبه تلویزیونی رضا درویش بار دیگر بر این ادعا صحه گذاشت که مسئولان باشگاه پرسپولیس نمی‌توانند یحیی را اخراج کنند. به همین دلیل گل محمدی ماند و لیستی کهکشانی تحویل مدیریت داد. لیستی که تا امروز عملکردی فعال از حضور قرمزها در نقل و انتقالات رقم زده است.

تبعات منفی برای تیم پرستاره
جذب بیرانوند، پورعلی گنجی، اسماعیلی فر، ولسیانی و صادقی از یک طرف و تمدید قرارداد مهره‌های بزرگ تیم از سوی دیگر باعث شده تا ترکیب پرسپولیس برای فصل بعد رویایی ترین حالت ممکن را تجربه کند. هر چند به اذعان برخی کارشناسان ممکن است این ترکیب بر خلاف انتظار بلای جان تیم شود. مدعیان این فرضیه بر این باورند که حضور همزمان مهره‍‌های طلایی بیشمار در یک تیم باعث به وجود آمدن جو روانی سنگین علیه آن تیم می‌شود چرا که در چنین تیم‌هایی همه بازیکنان خود را محکوم به برد می‌دانند و همین مساله باعث افت کیفیت فنی تک تک آنها می‌شود. ضمن اینکه مدیریت بحران و حواشی در چنین تیم‌هایی بسیار سخت است و در چنینی شرایطی است که بسیاری از اهالی فوتبال معتقدند یحیی گل‌محمدی توانایی کامل در اداره این موضوع را نخواهد داشت که اگر چنین باشد یقینا تبعات منفی زیادی برای قرمزها در پی خواهد داشت.

دو روی سکه
البته تمام آنچه گفته شد احتمالاتی است که برخی کارشناسان و پیشکسوتان مطرح کرده اند و باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی برای پرسپولیس کهکشانی فصل بعد رقم خواهد خورد اما آنچه بدیهی است این است که در لیگ بیست و دوم یا همه چیز به بهترین شکل ممکن برای قرمزهای تهرانی رقم خواهد خورد و یا این تیم خود را درگیر حواشی احتمالی خواهد کرد و به هیچ عنوان نباید حالت سومی برای آنها مصور بود.

هادی شاه‌مرادی

کد خبر: 1145954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =