مهمترین دغدغه پرسپولیس جذب مهاجم گلزن است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به تمجید از کاپیتان پیشین این تیم پرداخت و گفت فوتبال ما فردی مانند او کم دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ناصر محمدخانی درباره شرایط پرسپولیس و بازیکنان جدید این تیم اظهار داشت: پرسپولیس تا اینجا خیلی خوب بازیکن گرفته و بازیکنان باتجربه و باکیفیتی را جذب کرده است، ولی هنوز مدیران باشگاه برای اضافه کردن مهاجم خوب نتوانسته‌اند اقدامی انجام دهند، موضوعی که یحیی گل‌محمدی هم بارها به آن اشاره کرده است و مهمترین دغدغه او و تیمش جذب مهاجم گلزن است.

وی ادامه داد: پرسپولیس به یک مهاجم تکنیکی و یک تمام‌کننده ششدانگ نیاز دارد، کسی که بتواند مدافعان حریف را اذیت و موقعیت‌های گلزنی را تبدیل به گل کند. متأسفانه در یکی دو سال اخیر چنین مهاجمی در خط حمله پرسپولیس حضور نداشته است و من امیدوارم که پیش از شروع تمرینات بازیکنی که در حد پرسپولیس باشد به جمع بازیکنان اضافه شود، بازیکنی که بتواند با سایر بازیکنان هم هماهنگ شود.

بیشتر بخوانید:

بازیکن موردنظر باشگاه پرسپولیس در تیررس استقلال

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به خداحافظی سیدجلال حسینی و حضور کاپیتان سرخپوشان در کادر فنی این تیم، تصریح کرد: خداحافظی تلخ‌ترین اتفاقی است که برای هر فوتبالیستی می‌افتد. ما مشابه سیدجلال حسینی در فوتبال‌مان کم داریم. او بازیکنی بود که هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی مثل یک فرمانده حضور داشت و در خدمت تیمش بود. امیدوارم که کاپیتان پرافتخار پرسپولیس، همچون دوران بازی‌اش در مربیگری‌ هم موفق باشد و بتواند همچنان یک مهره تأثیرگذار در فوتبال ما باشد. مدیران باشگاه پرسپولیس باید از سیدجلال به بهترین شکل استفاده کنند و امیدوارم تجربیات او در کادر فنی هم مثمرثمر باشد.

محمدخانی در پاسخ به این سؤال که افزایش رقم قرارداد بازیکنان درست است یا خیر، یادآور شد: با توجه به تورمی که در کشور با آن روبه‌رو هستیم این موضوع طبیعی است. وقتی قیمت برنج و گوشت و ... بالا می‌رود، مسلم است که رقم قرارداد بازیکنان هم افزایش پیدا می‌کند. البته یک مقدار بیش از حد رقم قراردادها افزایش پیدا کرده است و باید کمی متعادل‌تر شود. این موضوع می‌تواند به مرور زمان باعث بدآموزی هم شود. وقتی صحبت از قراردادهای میلیاردی می‌شود ممکن است این تصور را در خانواده‌ها ایجاد کند که فرزندان‌شان را تشویق به حضور در فوتبال کنند تا راحت‌تر به پول برسند در صورتی که چنین شرایطی وجود ندارد و ممکن است تعداد کمی بتوانند در سطح اول فوتبال ما چنین مبالغی را دریافت کنند.

وی در واکنش به طرح این موضوع که با خریدهای جدید پرسپولیس، میانگین سنی سرخپوشان بالا رفته است، خاطرنشان کرد: بله همانطور که همه صحبت از خریدها و موفقیت پرسپولیس در نقل‌وانتقالات می‌کنند، نباید از این موضوع غافل شد که میانگین سنی سرخپوشان بالا رفته و ممکن است در طول فصل تیم گل‌محمدی را با مشکل روبه‌رو کند. به عقیده من پرسپولیس باید از اولین دیدار روی امتیازات مسابقات به ویژه دیدارهای خانگی حساب کند. حریفان پرسپولیس مثل استقلال، گل‌گهر و سپاهان و ... بازیکنان جوان خوبی در اختیار دارند، در صورتی که پرسپولیس بازیکنانی مثل علی شجاعی و محمد شریفی را هم از دست داده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1146256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =