جزئیات ثبت‌نام و اخذ شهریه مدارس غیردولتی

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی به تشریح جزئیات نظارت بر وضعیت ثبت‌نام و اخذ شهریه در مدارس غیردولتی پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: شهریه ثابت مدارس غیردولتی اول تیر ماه امسال اعلام شد که حداقل این میزان ۴ میلیون تومان و حداکثر ۳۵ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

شهریه مدارس غیردولتی مشخص شد

وی ادامه داد: شهریه ثابت بر اساس برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس و وضعیت فضا و تجهیزات و نیروی انسانی مشخص می‌شود.

محمودزاده افزود: بازدید از وضعیت ثبت‌نام و اخذ شهریه در مدارس غیردولتی از هفته گذشته آغاز شده است و روزهای دوشنبه و چهارشنبه که روزهای ثبت‌نام است، بازدیدها انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مدارس باید نرخ شهریه را در مدرسه در معرض دید والدین قرار دهند، گفت: در سازمان مدارس غیردولتی، ۶ گروه برای نظارت فعالیت دارند ضمن اینکه تیم‌های نظارتی اداره‌کل ارزیابی و ادارات‌کل استان‌ها و مناطق هم فعال هستند.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: شهریه فوق برنامه مدارس تا ۳۸ درصد شهریه ثابت می‌تواند تعیین شود که باید حتما به تصویب شورای نظارت منطقه و استان برسد و همچنین اخذ آن بعد از شروع سال تحصیلی است؛ هزینه‌های متفرقه نیز با هماهنگی انجمن اولیا و مربیان مدرسه تعیین می‌شود. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1146271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =