سرنوشت رضایی در استقلال همچنان مبهم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با وجود پینشهادهای داخلی و خارجی که دارد، همچنان مشخص نیست که در جمع آبی‌پوشان می‌ماند یا خیر.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا رضایی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال، از جمله بازیکنانی بود که با وجود درخشش سید حسین حسینی، توانست عملکرد قابل قبولی در جمع آبی‌پوشان پایتخت داشته باشد.

او ۴ بازی در لیگ برتر و ۳ بازی در رقابت‌های جام  حذفی برای استقلال درون دروازه ایستاد و در این بازی‌ها تنها ۲ گل دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

قاسمی‌نژاد: امیدوارم زودتر تکلیفم در استقلال مشخص شود

رضایی با وجود اینکه با استقلال قرارداد دارد اما وضعیتش برای آینده همچنان مشخص نیست. این بازیکن چند پیشنهاد خوب داخلی در لیگ برتر و ۲ پیشنهاد از تیم‌های اروپایی دارد. این دروازه‌بان استقلال، طبق بند فسخی که در قراردادش وجود دارد، کار راحت‌تری برای ترانسفر شدن خواهد داشت و در صورت توافق مدیران استقلال می‌تواند به یکی دیگر از دروازه‌بانان لژیونر ایران تبدیل شود.

با وجود این مسائل، مدیران استقلال همچنان مذاکره‌ای برای آینده علیرضا رضایی نکرده‌اند و این بازیکن همچنان منتظر است که وضعیت پیشنهادهای این بازیکن و توافقش با باشگاه استقلال مشخص شود. با توجه به شرایط موجود، باید منتظر ماند و دید مدیران استقلال چه مذاکره‌ای با رضایی خواهند داشت و به نظر می‌رسد اگر شرایط برای ترانسفر شدن این بازیکن فراهم باشد، می‌تواند به یکی از پیشنهادات خارجی خود پاسخ مثبت بدهد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1146301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =