نگاهی به قیمت آپارتمان‌های منطقه ۳ تهران

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های منطقه ۳ تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، منطقه ۳ تهران یکی از بزرگترین مناطق شهری تهران به شمار میرود، بافت این منطقه فشرده و متراکم است و به دلیل وجود مراکز تجاری، ادارات دولتی و خصوصی، بوستان های بزرگ و ... جزو مناطق پرطرفدار برای خرید خانه است.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به قیمت آپارتمان‌های ۵۰ متری جنوب تهران

ظفر که یکی از محله‌های منطقه ۳ به شمار می‌رود، به علت دسترسی خوبی که به سایر محله‌ها و امکانات متعددی مانند مراکز تجاری اداری و . . . دارد جزو محله‌های گران‌قیمت منطقه ۳ محسوب می‌شود. قیمت خرید خانه در ظفر بالا است و بیشتر افرادی تمایل به خرید خانه در ظفر دارند که بودجه محدودی نداشته باشند.

اگر قصد خرید یا سرمایه‌گذاری در این محله را دارید، می‌توانید واحدی ۸۷ متری که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را به قیمت ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین اگر قصد خرید واحدی که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد را دارید، می‌توانید واحدی ۷۰ متری که ۲ خوابه باشد را در این منطقه به قیمت ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحدی ۲۲۲ متری در ونک که ۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۴ خوابه باشد، به سرمایه‌ای معادل ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

و بودجه لازم برای خرید واحدی در جردن با متراژ ۱۵۰ متر درحالی که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد، مبلغی‌ معادل ۹ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان است.

ارزش واحدی ۲۱۰ متری در قلهک که ۳ خوابه باشد و ۲۷ سال از ساخت آن گذشته باشد مبلغی معادل ۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است.

اگر واحدی کوچک‌تر در قلهک می‌خواهید، واحدی ۸۷ متری با ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد ارزشی معادل ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحدی ۱۵۵ متری در میرداماد که ۲۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد، لازم است مبلغی بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

و اگر واحدی کوچک‌تر در این محله مد نظر داشته باشید، می‌توانید واحدی ۱۲۵ متری که ۲۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد را به قیمت ۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1146308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =