بوشهر در ۷ حوزه بهشت بخش خصوصی می‌شود

استاندار بوشهر گفت: شرایط را برای ورود بخش خصوصی در حوزه‌های آبزی‌پروری، کشاورزی، نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع، نخیلات و اقتصاد دریا محور و حوزه گردشگری و ... فراهم می‌کنیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد محمدی‌زاده با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است و اگر شرایط تسهیل شود و سرمایه‌گذاران رغبت پیدا کنند، بوشهر به بهشت سرمایه‌گذاری تبدیل می‌شود، اظهار کرد: شورای سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان به منظور روان‌سازی مسیر سرمایه‌گذاری تشکیل شده و انتظار داریم به گونه‌ای عمل کند که حضور سرمایه‌گذاران چند برابر شود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: متاسفانه در چند دهه اخیر، برخورد مناسبی با سرمایه‌گذاران نشده و به جای جذب سرمایه‌گذاران، با کاغذ بازی و بوروکراسی و مانع‌تراشی موجبات سرمایه‌گریزی و سرمایه‌ستیزی فراهم شد.

محمدی‌زاده تصریح کرد: بخش خصوصی در حوزه‌های آبزی‌پروری، کشاورزی، نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع، نخیلات و اقتصاد دریا محور و حوزه گردشگری و ... می‌تواند ورود کند و تمام شرایط را برای حضور آنها فراهم می‌کنیم.

وی یادآور شد: با فراهم کردن زیرساخت‌ها و با تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری، بوشهر بزودی بهشت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌شود و سرمایه‌گذاران از سراسر کشور به بوشهر سرازیر می‌شوند.

منبع: خبرگزاری بازار

کد خبر: 1146317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =