نجات ۲۰ نفر در حادثه حریق ساختمان شش طبقه در اهواز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در پی ایجاد حریق در یک ساختمان مسکونی در اهواز تاکنون حدود ۲۰ نفر نجات یافته‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت ۱۲:۲۰ امروز از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر وقوع حریق در طبقه سوم یک مجتمع شش طبقه در خیابان ۱۰ پاداد اهواز اطلاع‌رسانی شد.

بیشتر بخوانید

ایران در ۱۰ سال آینده وارد دوره پرزلزله می‌شود / سیستم مدیریت بحران باید آمادگی کافی داشته باشد

وی افزود: در پی اعلام این حادثه نیروهای امداد و نجات این سازمان در کمترین زمان در محل حادثه حضور پیدا کردند و تاکنون حدود ۲۰ نفر را نجات داده و از ساختمان خارج کرده‌اند و مصدومان به عوامل اورژانس تحویل داده شده‌اند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به استفاده از ۶ خودروی اطفای حریق، ۳۲ نیرو در این عملیات گفت: حریق مهار شده است و تخلیه دود در حال انجام است. میزان خسارت و علت حریق نیز در حال بررسی است.

 بر اساس اعلام مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  این حادثه هفت نفر مصدوم داشته است که مصدومین به بیمارستان امام(ره) انتقال یافته‌اند. همچنین یک نفر نیز در محل درمان شده است.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1146323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =