خداحافظی هافبک مدنظر استقلال از باشگاه برزیلی

بازیکن برزیلی مدنظر باشگاه استقلال در پایان آخرین بازی تیم نائوچیکو برزیل، در مصاحبه‌ای احساسی، از هواداران این تیم تشکر کرد تا به جدایی‌اش از نائوچیکو مُهر تایید بزند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در چارچوب هفته شانزدهم لیگ B برزیل بامداد امروز تیم نائوچیکو موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ تیم نووریزونتینو را شکست بدهد. حواشی این مسابقه می‌تواند حتی برای هواداران فوتبال ایران و به خصوص هواداران باشگاه استقلال قابل توجه باشد.

در پایان بازی، «ژان کارلوس» هافبک برزیلی تیم نائوچیکو که مذاکراتی با باشگاه استقلال ایران انجام داده است، مصاحبه‌ای احساسی انجام داد و از طرفداران باشگاه برزیلی خداحافظی کرد؛ مصاحبه‌ای که نشان می‌دهد کار حضور کارلوس در تیم استقلال به پایان رسیده است و این بازیکن احتمالاً به زودی راهی ایران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ستاره سابق استقلال جدا شد یا نه؟

ژان کارلوس ۳۰ ساله بعد از سه سال حضور در تیم نائوچیکو به یکی از بازیکنان محبوب این باشگاه تبدیل شد و در مسابقه امروز هم نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

کارلوس گفت: اینجا سه سال خیلی خوب داشتم. اشتباهاتی وجود داشت اما دستاوردها بیشتر بود. مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد. من و خانواده ام همیشه قدردان نائوچیکو خواهیم بود.

این هافبک برزیلی که با «رد گلوبو» گفتگو می‌کرد، تاکید کرد که مدیون باشگاه نائوچیکو است. او چه زمانی که گوینده ورزشگاه نامش را صدا کرد و چه زمانی که قصد داشت به رختکن برود، از سوی هواداران نائوچیکو تشویق شد.

کارلوس گفت: نمی دانم چه اتفاقی می‌افتد اما اینجا باشگاهی است که خیلی دوستش داشتم. نمی‌توانستم از این تماشاگران تشکر نکنم. محبتی که به من داشتند، خیلی خاص است. محبت هواداران برای من همه چیز بود. این باشگاه برای همیشه در قلب من و خانواده ام می‌ماند.

همچنین سایت «جی. گلوبو» برزیل مدعی شد پیشنهاد مالی استقلال برای ژان کارلوس همان مبلغی است که در ابتدای فصل به دنبال این هافبک بودند یعنی ۶۰۰ هزار دلار.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1146372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =