مهدی فقیه: دوست دارم فعالیتم در سینما و تلویزیون ادامه داشته باشد / نمی‌توانم در این سن آدامس و سیگار بفروشم

بازیگر سریال شاهگوش گفت: دلم می‌خواهد فعالیتم در سینما و تلویزیون به‌طور مستمر ادامه داشته باشد، چرا که از این راه امرار معاش می‌کنم.

مهدی فقیه بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت‌های این روزهای خود گفت: به‌تازگی مجموعه جشن سربرون به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی و همچنین مجموعه بی‌نشان کاری از راما قویدل را به اتمام رسانده‌ام.

وی در ادامه با اشاره به کم کاری خود گفت: دیگر مانند گذشته فعالیت هنری ندارم، چرا که متاسفانه اوضاع در سینما و تلویزیون چندان خوب نیست و من ترجیح می‌دهم کاری را که در شان مردم نباشد، انجام ندهم.

بیشتر بخوانید:

شبکه نمایش خانگی جای تلویزیون را گرفته / کمبود بودجه عامل اُفت کیفیت فیلم‌ها

بازیگر سریال شاهگوش گفت: این روزها شاهدیم که کارها بسیار ضعیف شده، البته ما نویسنده خوب داریم اما متاسفانه کارهایی انجام می‌شود که در شان مردم ما نیست.

فقیه تصریح کرد: دلم می‌خواهد فعالیتم در سینما و تلویزیون به‌طور مستمر ادامه داشته باشد، چرا که از این راه امرار معاش می‌کنم. من عمر خود را در این راه گذاشته‌ام، درسش را خوانده‌ام و نمی‌توانم کار دیگری انجام دهم.

وی ادامه داد: نمی‌توانم حالا که پا به این سن گذاشته‌ام دکه‌ای برپا کرده و در آن آدامس و سیگار بفروشم. حتی ماشینی ندارم که بخواهم روی تاکسی اینترنتی کار کنم.

بازیگر مجموعه میگی نه نگاه کن با بیان اینکه بخشی از مقصران این مسئله بزرگان ادب و فرهنگ هستند که به فکر فرهنگ جامعه نیستند، گفت: شرایط در جامعه ما به‌گونه‌ای است که در واقع هنرمندان واقعی پولدار و ثروتمند نیستند چرا که همگی با عشق کار کردند و مسائل مالی برایشان در اولویت اول قرار نداشته است.

وی در پایان تاکید کرد: هنرمندان واقعی هنوز هم هستند اما مسئولان در خواب غفلت به سر می‌برند.

بر اساس گزارش ایسکانیوز، مهدی فقیه متولد ۱۳۲۴ در شیرازاست. وی فارغ التحصیل لیسانس تئاتر عروسکی از دانشگاه ونسن فرانسه بوده و فعالیت خود را از سال ۱۳۴۴ با تئاتر در شیراز شروع کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1146384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =