نگاهی به جزئیات آپارتمان‌های ۱۲۰ متری غرب تهران

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۲۰ متری غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، خرید مسکن در پایتخت دغدغه اکثر افراد است. مناطق غربی تهران نسبت به مناطق جنوبی و شرقی، از بافت مدرن تر و خانه‌هایی گران‌تر برخوردار است. در این گزارش ما به بررسی خانه‌های ۱۲۰‌متری غرب تهران پرداخته‌ایم تا بتوانیم در انتخاب بهتر برای خرید خانه به شما کمک کرده باشیم.

بیشتر بخوانید:

جزئیات و قیمت آپارتمان‌های شمال شرق تهران

اگر قصد خرید واحدی ۱۱۱ متری در گیشا(کوی‌نصر) را دارید که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، لازم است مبلغی معادل ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

واحدی ۳ ساله در شهرک‌غرب با متراژ ۱۱۵ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحدی نوساز در صادقیه با متراژ ۱۱۵ متر و ۲ اتاق خواب، به سرمایه‌ای معادل ۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله پونک را دارید، میتوانید واحدی نوساز با متراژ ۱۱۵ متر و ۲ اتاق خواب را با قیمتی معادل ۷ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین واحدی ۱۱۰ متری در همین منطقه، که نوساز باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد را میتوانید با بودجه‌ای معادل ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

در روز های گذشته واحدی ۳۰ ساله با متراژ ۱۱۸ متر و ۲ اتاق خواب، معادل ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

بودجه لازم برای خرید واحدی نوساز در سعادت‌آباد با متراژ ۱۲۰ متر و ۲ اتاق خواب، مبلغی بالغ‌بر ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است. همچنین برای خرید واحدی ۱۱۷ متری در همین منطقه که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد، لازم است مبلغی معادل ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1146551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =