درگیری مسلحانه در خیابانی در ارومیه

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره بروز درگیری مسلحانه در مرکز استان آذربایجان غربی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،  ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد نامشخص در مقابل یکی از مغازه‌های تجاری خیابان بلوار آپادانا و تقاطع باهنر ارومیه منجر به وارد شدن خسارات به این مغازه و ترس و وحشت میان مردم و اهالی منطقه شد.

بیشتر بخوانید فوت یک نفر بر اثر تب کریمه کنگو

در جریان این درگیری، چند گلوله به سمت مغازه شلیک شد که باعث خرد شدن کلیه شیشه‌های مغازه شد. همچنین مهاجمان با سلاح سرد به قصد درگیری با نفرات داخل مغازه وارد خیابان شده و به دنبال متشنج کردن فضا بودند که با دخالت حاضران متفرق شدند.

در همین رابطه، دقایقی قبل رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، با تایید خبر، اظهار داشت: در پی وقوع نزاع و درگیری در یکی از محلات ارومیه، با توجه به حساسیت موضوع، متهمان شناسایی و رسیدگی سریع به این موضوع در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته که پس از تکمیل پرونده، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سرهنگ صادق شکری، با اشاره به اینکه در این خصوص، متاسفانه نزاع و درگیری بر سر اختلافات طایفه ای بوده، تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1146580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =