ادارات کدام استان‌ها روز سه‌شنبه تعطیل است؟

برخی استان‌های کشور به دلیل آلودگی هوا فردا سه شنبه تعطیل هستند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهران زینلیان شامگاه امشب در جمع خبرنگاران از تعطیلی ادارات اصفهان و ۱۵ شهرستان دیگر استان به دلیل آلودگی هوا خبر داده و اظهار داشت: به دلیل استمرار و افزایش آلودگی هوا فردا سه‌شنبه ۱۴ تیرماه کلیه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مدارس و دانشگاه‌ها در شهرستان‌های اصفهان، خور و بیابانک، اردستان، نایین، شهرضا، لنجان، ورزنه، کوهپایه، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، هرند، جرقویه، مبارکه، خمینی‌شهر، برخوار و فلاورجان تعطیل خواهند بود.

وی افزود: این تعطیلی شامل بانک‌ها، دستگاه‌های خدماتی و امدادرسانی و درمانی نمی‌شود و این مراکز فردا ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ طبق روال معمول به مراجعین خدمات ارایه می‌کنند.

همچنین، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تداوم پدیده گرد و غبار در حوزه سیستان و قرار گیری شاخص کیفیت هوا در وضعیت خطرناک پنج شهرستان این حوزه روز سه شنبه تعطیل است.

علیرضا شهرکی اظهارداشت: با توجه به تداوم پدیده گرد و غبار در حوزه سیستان و قرار گیری شاخص کیفیت هوا در وضعیت خطرناک به استناد نامه اجرایی تبصره سه و قانون هوای پاک و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان برای ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ تصمیمات اتخاذ شده به شرح ذیل است.

وی گفت: کلیه مراکز اداری و دولتی و بخش اداری نهادها و سازمانهای وابسته به نهادهای عمومی و خصوصی به استثنای مراکز نظامی، انتظامی، بهداشتی و درمانی، بیمارستان ها، بانک ها و مراکزی که در روزهای تعطیل لازم است به فعالیت خود ادامه دهند در شهرستان های منطقه سیستان تعطیل اعلام شد.

علاوه بر این، خوزستان و یزد نیز فردا سه‌شنبه را تعطیل اعلام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1146590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =