تداوم غیبت رونالدو در تمرینات منچستریونایتد

 کریستیانو رونالدو برای دومین روز متوالی در تمرینات منچستریونایتد حاضر نشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کریستیانو رونالدو برای دومین روز متوالی در تمرینات منچستریونایتد حاضر نشد.

بیشتر بخوانید:

درخواست رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد

دیوید اورنستاین، خبرنگار انگلیسی مدعی شد که او همچنان به دلایل خانوادگی قصد اضافه شدن به تمرینات یونایتد را ندارد و اصلا مشخص نیست که چه زمان می‌خواهد به اردوی شیاطین سرخ اضافه شود.

رونالدو هفته پیش به منچستریونایتد اعلام کرد که می خواهد تیم را ترک کند ولی هنوز هیچ تیمی برای خرید او دست به کار نشده است. در آخرین شایعات مربوط به کریستیانو، این بازیکن به بارسلونا پیشنهاد شد که واکنش‌های زیادی نیز به همراه داشت.

اورنستاین نوشت: وضعیت رونالدو در منچستریونایتد کاملا مبهم است و مشخص نیست که این بازیکن 37 ساله چه زمان به تمرینات بازخواهد گشت. منچستریونایتد یک تور تابستانی به کشورهای تایلند و استرالیا دارد که روز جمعه آغاز خواهد شد.

باید دید آیا کریستیانو می‌خواهد تور پیش فصل منچستریونایتد را نیز از دست بدهد؟ اگر رونالدو ساز مخالفش را ادامه دهد، می‌توان انتظار داشت که برنامه‌ای برای بازگشت به جمع شیاطین سرخ را نخواهد داشت.

برخی معتقدند که این رفتار رونالدو به خاطر این است که می‌خواهد منچستریونایتد را برای خرید بازیکن تحت فشار قرار دهد ولی برخی دیگر باور دارند که او برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا می‌خواهد به تیمی دیگر نقل مکان کند.

منبع:‌ فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1146655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =