رضاییان: باید تنش‌ها را در فوتبال کنار بگذاریم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال وارد مسیر جدیدی شده است، به نفع ما نیست که به گذشته برگردیم و باید تنش‌ها را کنار بگذاریم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بهرام رضاییان در حاشیه نشست مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و وزارت ورزش با معاونان فرهنگی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با توجه به اینکه لیگ گذشته به پایان رسیده است و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای فصل آینده با هماهنگی وزارت ورزش برنامه جامعی دارند و به‌دلیل اینکه مهمترین بخش فوتبال کشور باشگاه‌ها هستند، فدراسیون فوتبال این مقدمه‌چینی را فراهم کرد تا باشگاه‌های بزرگ در کنار هم در لیگ فصل آینده سعی کنند تا اتفاقات خوبی بیفتد و مردم بیشتر لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

ابراهیمی: باشگاه‌های فوتبال دارند شکم کدام دلال را بزرگ می‌کنند؟

وی در پاسخ به این سؤال که شایعه‌ای مبنی بر تغییر سرمربی تیم ملی مطرح شده است، گفت: هیچ تغییری در رأس کادر فنی تیم ملی فوتبال انجام نخواهد گرفت، به همین صراحت. در فضای مجازی همه می‌توانند اظهارنظر کنند، ولی تا الان هیچ اتفاقی نیفتاده است و قرار هم نیست هیچ‌گونه تغییری در سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایجاد شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی در فیفادی خاطر نشان کرد: اردوی خیلی خوبی در اروپا برای تیم ملی پیش‌بینی شده است و دو بازی دوستانه خوب هم ان‌شاءالله برگزار شود. یکی از گزینه‌ها اتریش است. باید ببینیم تیم‌هایی که می‌خواهیم با آنها بازی کنیم در کدام کشور راحت‌تر هستند بازی کنند.

رضاییان در پاسخ به این سؤال که «لباس تیم ملی در جام جهانی از چه برندی خواهد بود؟»، تصریح کرد: فرایند قانونی انتخاب لباس تیم ملی انجام شده و مکاتبات صورت گرفته است و بین دو شرکت در حال رایزنی هستیم تا نتیجه نهایی گرفته شود. یک شرکت خارجی و یک شرکت داخلی هستند. شرکت خارجی هم در داخل ایران مشغول به فعالیت است.

وی در واکنش به صحبت‌های عزیزی خادم مبنی بر اینکه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خائن هستند، تصریح کرد: یک اتفاقی بوده و گذشته است و من اصلاً قصد ورود به این مسائل را ندارم و سخنگوی فدراسیون در این مورد صحبت کرد. در هر صورت هر کسی می‌تواند اظهارنظری کند. به هر حال اتفاقات فدراسیون فوتبال را مجمع تأیید کرده است و من هم برای همه و به ویژه عزیزی خادم در ادامه مسیر زندگی‌اش آرزوی موفقیت دارم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره این موضوع که هیچ لیستی از تخلفات عزیزی خادم منتشر نشده است، گفت: من یک خواهشی از همه شما عزیزان دارم و آنهم این است که اگر به گذشته برگردیم به نفع فوتبال نیست. فوتبال وارد مسیر جدیدی شده است و باید چند وقت دیگر به جام جهانی برویم. از همه رسانه‌ها خواهش می‌کنم که به تیم ملی کمک کنند. پرداختن به حاشیه‌ها هیچ کمکی به ما نمی‌کند. باید تنش‌ها را کنار بگذاریم، چون کمکی به ما کمک نخواهد کرد.

رضاییان در پاسخ به این پرسش که «با توجه به صحبت‌های گذشته ماجدی که قرار است منابع مالی به فدراسیون فوتبال تزریق شود، آیا خزانه فدراسیون پر شده است؟»، خاطرنشان کرد: فوتبال ما درآمدزاست و می‌تواند به امورات خودش بپردازد. متأسفانه ما تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای داریم. ما نمی‌توانیم مثل بقیه کشورها از سرمایه‌های فیفا استفاده کنیم، به همین خاطر از دولت و مجلس تشکر می‌کنم که حمایت می‌کنند. قرار بوده است که 55 میلیاردی که مجلس تصویب کرده بود به فوتبال پرداخت شود و امیدواریم این اتفاق زودتر صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت‌نام می‌کند، تصریح کرد: نه، من ثبت‌نام نمی‌کنم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که علی‌رغم اینکه مربیان بین تیم ملی و باشگاه‌ها باید یک گزینه را برای فعالیت انتخاب کنند و خانبان همچنان در پرسپولیس و تیم ملی حضور دارد، گفت: ما به صراحت به خانبان گفتیم که بین تیم ملی و پرسپولیس هم باید یک گزینه را انتخاب کند و سرمربی تیم ملی هم به او اعلام نیاز کرده است. پرسپولیس و باشگاه‌های دیگر همیشه با تیم ملی همکاری کرده‌اند. در آخرین اردوی تیم ملی خانبان به تیم ملی اضافه شده است. سیاست فدراسیون فوتبال این است که اعضای کادر فنی تیم ملی فقط باید با تیم ملی همکاری داشته باشند.

منبع:‌ تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1146657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =