تسهیلات تمدید تاریخ اعزام مشمولان زلزله‌زده

سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان زلزله‌زده استان هرمزگان که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مرداد و شهریور ماه ۱۴۰۱را دارند می توانند یک یا دو ماه موعد اعزام خود را تمدید کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد : به منظور همدردی با مشمولان و خانواده های آنان درمنطقه زلزله زده استان هرمزگان، تسهیلاتی برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای این دسته از افراد در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

حقوق سربازان در یک سال گذشته ۱۱۵ درصد رشد کرده است

لازم به ذکراست، کلیه مشمولان اعزامی  مرداد و شهریور ماه ۱۴۰۱ در استان هرمزگان که در اثر زلزله دچار آسیب شده و قادر به اعزام به خدمت نبوده‌اند، می توانند در صورت تمایل و ارائه درخواست، تاریخ اعزام به خدمت خود را تا  یک یا دو ماه تمدید کنند.

در این اطلاعیه آمده است: این مشمولان می توانند درخواست های خود را به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) یا وظیفه عمومی شهرستان یا استان محل سکونت خود ارائه کنند و پیگیری لازم را به عمل آورند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، گفتنی است، در صورتی که این افراد امکان مراجعه برای ثبت درخواست را ندارند و دچار حادثه شده باشند، مدت غیبت آنان با ارائه مستندات معاذیر مربوطه  توجیه غیبت می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1146660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =