کنکور و آزمون| آغاز ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی/ اسامی چند برابر ظرفیت رشته‌های خاص کنکور ارشد اعلام شد

ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی با توجه به مهلت تمدید شده از ۱۳ تیرماه ۱۴۰۱ آغاز شد و 17 تیرماه به پایان می‌رسد. 

 علاقمندان از ۶ تیرماه تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱ مهلت داشتند با مراجعه به آدرس ثبت‌نام دانشگاه علوم پزشکی مجازی در ترم تابستانی ۱۴۰۱ شرکت کنند.

دانشگاه علوم پزشکی مجازی با مجوز صادره از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برنامه ترم تابستانی سال ۱۴۰۱ را برای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می‌کند.

لیست دروس ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی مجازی اینجا قابل مشاهده است.

اسامی چند برابر ظرفیت رشته‌های خاص کنکور ارشد اعلام شد

اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای آن دسته از کد رشته های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ اعلام شده لازم است با توجه به نکات اعلام شده و براساس برنامه زمانی مشخص شده مربوط به کدرشته محل ذیربط، برای مصاحبه، آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی، آزمون پروژه و سـایر مراحل گزینش به نشـانی مشـخص شـده مراجعه کنند.

عدم مراجعه برای شـرکت درمراحل فوق، به منزله انصـراف متقاضی از گزینش در کدرشته محل یا رشته محل های انتخابی مربوط تلقی می شود و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود
نخواهد داشت.

معرفی شدگان باید برای اطلاع از مدارک مورد نیاز، زمان و محل مصاحبه به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند.

آن دسـته از متقاضـیانی که با توجه به اولویت کدرشـته محل های انتخابی شانس قبولی در رشته های انتخابی قبل از کدرشته های شرایط خاص و بورسیه (کدرشته های موضوع این اطلاعیه) را داشته اند و یا حداقل نمره علمی لازم برای معرفی جهت مصاحبه این رشته ها را نداشته اند در فهرست معرفی شدگان چند برابرقرار نگرفته اند.

این متقاضیان درصورت هرگونه سوال پس از اعلام نتایج نهایی و باتوجه به کارنامه کدرشته محل های انتخابی می توانند با سازمان سنجش مکاتبه کنند.

ثبت نام در دوره های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد

فرصت ثبت نام متقاضیان پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۱ تا سه شنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

متقاضیان باید در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقیق «دفترچه راهنمای ثبت‌نام» به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند. دفترچه راهنما، همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترس است.

گزینش دانشجو در کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی و با توجه به صلاحیت‌های عمومی متقاضیان با عنایت به ضوابط دانشگاه جامع علمی -کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد. برای هر یک از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1146751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =