تسهیلات دانشگاه آزاد برای دانشجویان زلزله‌زده / استقرار روانشناسان و مشاوران در منطقه

رنجبر توضیح داد: به محض وقوع زلزله من شخصا وضعیت دانشجوهای این منطقه را پیگیری کردم و برای این دانشجویان تسهیلاتی را از قبیل تخفیفات شهریه، برخورداری از امتیازات و غیره در نظر گرفته‌ایم.

رنجبر رئیس دانشگاه آزاد بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز درخصوص فعالیت دانشگاه در مناطق زلزله‌زده گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از همان ساات ابتدایی فعالیت خود را آغاز کرد و با کمک همکاران محموله‌های جمع آوری شده را بیم مردم توزیع کردیم که شامل اقلام خوراکی و بهداشتی بود.

بیشتر بخوانید

نظارت بنیاد مسکن بر ارائه تسهیلات / مسکن ۸۵ متری به هر خانوار زلزله‌زده داده می‌شود

او افزود: همکاران ما از گروه جهادی در محل حاضر شدند و در حوزه روانشناسی کودک فعالیت می‌کنند که به زودی گروه‌های مشاوره هم در منطقه حاضر می‌شوند.

رنجبر درباره وضعیت دانشجویان زلزله‌زده توضیح داد: به محض وقوع زلزله من شخصا وضعیت دانشجوهای این منطقه را پیگیری کردم و برای این دانشجویان تسهیلاتی را از قبیل تخفیفات شهریه، برخورداری از امتیازات و غیره در نظر گرفته‌ایم.

او با اشاره به اینکه هیچ کدام از ساختمان‌های دانشگاه و مراکز آسیب ندیده‌اند، عنوان کرد: گروه‌های عمرانی ما در محل مستقر شدند و بررسی‌های لازم را به عمل آوردند که خدا را شکر آسیبی به ساختمان‌ها وارد نشده است.

او بیان کرد: مذاکراتی با استانداری و فرمانداری انجام داده‌ایم و دانشگاه آزاد این آمادگی را دارد که در مناطق زلزله‌زده به مردم خدماتی از قبیل اسکان را ارائه دهد. حجم کمک‌ها از طرف مردم، نهادهای مسئول و سپاه و جهادگران و ارتش بالاست و ضرورتی برای ورود دانشگاه وجود ندارد اما ما آمادگی کافی برای فراهم کردن محل اسکان موقت را داریم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1146794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =