چگونه بفهمیم چه کسانی به اکانت اینستاگرام ما وصل هستند؟

این قابلیت در آپدیت جدید اینستاگرام به آن اضافه شده و شما میتوانید ببینید که چه کسانی به جز شما وارد اکانت اینستاگرام شما شده اند و دسترسی آن شخص را محدود کنید.

به گزارش گروه فناوری ایسکانیوز، یکی از دغدغه های اصلی کاربران اینستاگرام آن است که چگونه بفهمیم چه کسانی به اکانت اینستاگرام ما وصل هستند. این قابلیت در آپدیت جدید اینستاگرام به آن اضافه شده و شما میتوانید ببینید که چه کسانی به جز شما وارد اکانت اینستاگرام شما شده اند و دسترسی آن شخص را محدود کنید.

بیشتر بخوانید:

راهکارهای مهم برای هک نشدن اینستاگرام

یکی از کار هایی که هکر های اینستاگرامی میکنند این است که بعد از هک کردن پیج موردنظر ، یوزر و پسورد پیج را تغییر نمیدهند تا شخص متوجه نشود که اکانتش حذف شده است و شروع به جاسوسی در اکانت اینستاگرام فرد میکنند. بیشتر سیاستمداران طعمه این چنین کار هایی میشوند.

حال برای اینکه بفهمیم چه کسانی وارد پیج اینستاگرام ما شده اند باید آخرین نسخه اینستاگرام را از سایت گت اندروید دانلود کنیم .

حال باید وارد تنظیمات شویم و روی سر برگ Security کلیک کنیم.

در قسمت data and history کافی است روی Apps and websites کلیک کنیم.

در اینجا میتوانیم تمام دستگاههای موبایل و رایانه هایی را که وارد اکانت ما شده اند به همراه مدل و لوکیشن دستگاه مربوطه ببینیم.

حال اگر کسی به غیر از ما وارد اکانت ما بود کافی است روی مدل دستگاه کلیک کنیم و دسترسی او را محدود کنیم.در قسمت Active میتوانیم دستگاه های فعال را ببینیم ودر قسمت Expired هم دستگاه هایی که دسترسی که دسترسی شان را محدود کرده ایم. حال که دسترسی فرد مورد نظر به اکانت خود را محدود کردید هر چه سریع تر نسبت به تغییر رمز خود اقدام کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1146798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =