مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی سال ۱۴۰۰ تا پایان تیر تمدید شد

براساس مصوبه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا زمان ارائه اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۴۰۰ صاحبان مشاغل تا پایان تیرماه ۱۴۰۱ تمدید شده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1400 صاحبان مشاغل و نیز ارسال فرم تعیین مالیات مقطوع موضوع تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم تا 31/ 4/ 1401 تمدید شد.

بیشتر بخوانید:

شناسایی باند بزرگ فرار مالیاتی در تهران و البرز

در متن این مصوبه آمده است:

با توجه به اوج بیماری کرونا در سال 1400 و ایجاد محدودیت برای اغلب اصناف، سقف فروش کالا و خدمات برای مشاغل و اصناف مذکور با تشخیص سازمان امور مالیاتی در تبصره ذیل ماده 100 قانون مالیاتهای مستقیم برای عملکرد سال 1400 صد برابر معافیت موضوع 84 قانون مالیاتهای مستقیم افزایش یافته و مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر عملکرد آن سال برای صاحبان مشاغل تا 31 تیرماه 1400 تمدید می‌گردد.

با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور در سال 1400 و به منظور رعایت حقوق کسب و کارهای خرد و متوسط سازمان امور مالیاتی کشور به نحوی اقدام نماید که مالیات مقطوع مشمولان تبصره ذیل ماده 100 قانون مالیاتهای مستقیم با رعایت حداقل سود آوری فعالیت مادیان متناسب با آخرین مالیات قطعی سال‌های قبل ایشان افزایش یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1146814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =