خبر مهم از بمب نقل و انتقالاتی استقلال

حضور بازیکن اسبق تیم استقلال در تست‌های پزشکی و تمرینات پیش فصل کایسری اسپور احتمال بازگشت این ستاره را به جمع آبی‌پوشان کم کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، راهبرد استقلال برای جذب لژیونرها فوتبال ایران هر چند که با توافق اولیه این تیم با کاوه رضایی و محمد محبی روند مثبتی را طی می‌کند اما اکنون از لیگ فوتبال ترکیه خبر می رسد که «علی کریمی» یکی از گزینه‌های آبی‌پوشان در تست‌های پزشکی پیش از فصل کایسری اسپور شرکت کرده و احتمال حضور وی در لیگ ایران به مراتب پایین‌تر از  پیش است.

کریمی یکی از بازیکنانی بود که در تیم تهاجمی اندره‌آ استراماچونی نقش مهی داشت و یکی از بازیکنان محبوب هواداران به شمار می‌رود. وی در ۵۳ بازی با پیراهن استقلال هفت گل را به ثمر رساند و یک از خلاق‌ترین هافبک‌های آبی‌پوشان در چند فصل گذشته به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

یزدانی بازیکن استقلال بود نه فکری

کریمی سابقه بازی در تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان، دیناموزاگرب کرواسی، الدحیل قطر و کایسری اسپور را در کارنامه دارد.

حضو کریمی در تست‌های پزشکی پیش از فصل کایسری موجب شده تا بسیاری از هواداران نسبت به بازگشت وی به تیم فوتبال استقلال ناامید شوند. استقلال اکنون به دنبال جذب محمد نادری، محمد محبی و کاوه رضایی است. همچنین شنیده می‌شود ژان کارلوس برزیلی نیز در لیست خریدهای ریکاردو ساپینتو حضور دارد.

کریمی فصل گذشته به کایسری اسپور رفت اما مصدومیت مانع درخشش وی در لیگ فوتبال ترکیه شد وی همبازی مجید حسینی دیگر بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1146839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =