ابراهیمی: فوتبال ایران با کمبود بازیکن مواجه است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: فوتبال ایران با کمبود بازیکن مواجه است و دیگر مثل قبل سال‌ها و دهه‌های گذشته بازیکنان خوب و ستاره در لیگ ایران ظهور نمی‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ناصر ابراهیمی درباره اینکه فوتبال ایران با کمبود ستاره مواجه است، اظهار داشت: فوتبال ایران با کمبود بازیکن مواجه است و دیگر مثل قبل سال‌ها و دهه‌های گذشته بازیکنان خوب و ستاره در لیگ ایران ظهور نمی‌کنند. در بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر که اصلاً هیچ تیمی فوتبال جذاب به نمایش نگذاشت، شاهد ظهور پدیده و ستاره نبودیم.

بیشتر بخوانید:

وریا غفوری از استقلال خداحافظی کرد

وی افزود: تیم فوتبال استقلال که در لیگ قهرمان شد اصلاً بازی‌های خوبی را به نمایش نگذاشت و فقط با کسب نتایج اقتصادی به هدفش خودش رسید. لیگ برتر خیلی ضعیف بود و بازی جالبی را ندیدیم.

پرسپولیس در تمام خطوط بازیکنان خوبی جذب کرد

وی در مورد جذب بازیکنان سطح اول ایران برای پرسپولیس عنوان کرد: تغییر و تحول زیادی در پرسپولیس اتفاق افتاد و تیم در تمامی خطوط بازیکنان خوبی را جذب کرد. سال قبل پرسپولیس یک بازیکن طراح و مهاجم شش دانگ نداشت، اما امسال بازیکنان خوبی را در این پست‌ها جذب کردند و قرار است یک مهاجم را به خدمت بگیرند. این خریدها انتظارات را از یحیی گل‌محمدی بالا خواهد برد.
پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اینکه ارقام بسیار نجومی به بازیکنان و مربیان پرداخت می‌شود، تصریح کرد: در کشورهای عربی بیشتر از این مبالغ هم به ورزشکاران می‌دهند. کشورهای حوزه خلیج فارس به بازیکنان ایرانی سه برابر باشگاه‌های ایرانی پول می‌دهند، به همین دلیل است که بازیکنان ایرانی ابتدا به فوتبال کشورهای عربی می‌روند چون بدون هیچ گرفتاری تمام پول‌شان را می‌گیرند.

*پروین به شاهرودی گفت باید ۲۰۰ هزار تومان

بدهی تا پیراهن پرسپولیس را به تو بدهم
وی ادامه داد: زندگی در ایران بسیار سخت شده است، بالطبع فوتبالیست‌ها هم برای اینکه تمام تمرکزشان را برای فوتبال‌شان بگذارند طلب پول‌های میلیاردی از باشگاه‌ها می‌کنند.
ابراهیمی اضافه کرد: ۴۰ سال پیش بهترین حقوق‌ها هزار تا ۳ هزار تومان برای فوتبالیست‌ها بود، اما زندگی‌ها راحت‌تر بود. در سال‌هایی که قراردادها با حضور باشگاه‌های دولتی زیاد شد، رضا شاهرودی برای آمدن به پرسپولیس ۲۰۰ هزار تومان می‌خواست، اما علی پروین گفت؛ تو باید ۲۰۰ هزار تومان بدهی تا پیراهن پرسپولیس را به تو بدهم.

*هیچ مربی حتی با گرفتن بهترین بازیکنان هم تضمین قهرمانی نمی‌دهد

مربی اسبق تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا جذب برترین بازیکنان برای یک تیم، تضمین کننده قهرمانی است، تاکید کرد: هیچ مربی حتی با گرفتن بهترین بازیکنان هم تضمین قهرمانی نمی‌دهد و اگر مربی حرف از قهرمانی بزند به طور حتم بلوف زده است.
وی در پایان درباره حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران خاطرنشان کرد: مربی خارجی وقتی به ایران می‌آید خیلی زمان می‌برد تا با خصوصیات و روحیات بازیکنان آشنا شود و همین امر باعث می‌شود تا در ابتدای فصل نتایج خوبی نگیرد. اگر مربی خارجی بهتر از مربی داخلی باشد روی فوتبال تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1146912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =