سفارش امیرعبداللهیان به سفیر درباره حضور تیم ملی در جام جهانی

وزیر امور خارجه در دیدار حمیدرضا دهقانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر بر فراهم سازی زمینه‌های حضور هرچه بهتر تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی قطر تاکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حمیدرضا دهقانی سفیر کشورمان در قطر عصر شنبه در دیدار با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گزارشی از اقدام‌ها و هماهنگی‌های بعمل آمده جهت مشارکت تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حضور هموطنان عزیز کشورمان در دوره برگزاری بازی‌ها در این کشور ارائه کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به نقش وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران در این رویداد مهم، توصیه‌های لازم در زمینه فراهم کردن ظرفیت همکاری بین وزارتخانه‌ها و نهادهای بین دو کشور در جهت مشارکت هر چه بهتر تیم ملی و حضور عزت مندانه ایرانیان عزیز در این رویداد بین المللی را مورد تاکید قرار داد.

جلسه هماهنگی بازی‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر، صبح روز شنبه ۱۸ تیرماه در محل وزارت خارجه با حضور امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و دیگر مسئولان مرتبط با این رویداد برگزار شد.

وزیر امور خارجه در این جلسه این رویداد را به لحاظ سیاسی و دیپلماسی عمومی و افکار عمومی و نیز برای مقام‌های عالی جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم توصیف کرد.

کد خبر: 1147172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =