میزبانی شیرازی‌ها در تهران با هزینه پرسپولیس

در آخرین دیدار پرسپولیس در لیگ بیست و یکم اتفاق جالب توجهی رخ داد که البته رسانه‌ای نشده بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،‌ تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود در هفته پایانی لیگ برتر فصل گذشته باید در شیراز به مصاف فجر سپاسی این شهر می‌رفت اما به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌های شهر شیراز برای میزبانی از این بازی این دیدار با هماهنگی دو باشگاه و سازمان لیگ در تهران برگزار شد.

نکته جالب توجه در خصوص این بازی این بود که هزینه رفت و آمد باشگاه فجر سپاسی به تهران و شیراز را باشگاه پرسپولیس پرداخت کرد!. فجری‌ها به دلیل میزبانی در این بازی نباید هزینه‌ای برای رفت و آمد پرداخت می‌کردند اما بعد از مکاتبه با مسؤولان باشگاه پرسپولیس در نهایت این باشگاه تهرانی هزینه سفر فجری‌ها به تهران و شیراز را به عهده گرفت.

 از طرف دیگر این موضوع از نظر مالی هم به سود پرسپولیسی‌ها تمام شد چرا که آنها برای این سفر و تهیه پرواز چارتر به شیراز باید حداقل 400 میلیون تومان پرداخت می‌کردند اما برای فجری‌ها به صورت نفری، بلیت تهیه شد که این موضوع باعث شد تا پرسپولیسی‌ها رقمی در حدود 100 میلیون تومان برای رفت و برگشت فجری‌ها به تهران و شیراز هزینه کنند.

این موضوع البته با هماهنگی دو باشگاه و حفظ سلسله مراتب اداری انجام شد تا بعداً‌ مشکلی در این خصوص به وجود نیاید و در نهایت فجری‌ها که به لیگ دسته اول سقوط کرده بودند در این دیدار مقابل پرسپولیس شکست خوردند تا در این دیدار خاطره‌انگیز و به یادماندنی دست خالی تهران را ترک کنند.

منبع: فارس

کد خبر: 1147179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =