طارمی به میلان می‌رود؟

باشگاه میلان برای به خدمت گرفتن مهدی طارمی همچنان علاقه‌مند است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی طارمی که فصل گذشته نقش پررنگی در ثبت سی‌اُمین قهرمانی تیم فوتبال پورتو در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر پرتغال داشت و در 47 بازی از رقابت‌های مختلف موفق شد 26 گل برای پورتو به ثمر برساند و 17 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش بسازد، همچنان مورد توجه باشگاه میلان قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

مهدی طارمی در پرتغال می‌ماند

بر اساس گزارش سایت پرتغالی «مرکادو آزول»؛ باشگاه میلان که در گذشته نسبت به جذب مهدی طارمی علاقه‌مند بود، همچنان وضعیت این مهاجم ایرانی را از نزدیک زیر نظر دارد؛ اما تاکنون موفق به جذب این بازیکن نشده است. طبق این گزارش؛ مدیران باشگاه میلان اخیراً دوباره با مدیر برنامه‌های طارمی تماس گرفته‌اند اما باشگاه پورتو تنها در صورتی مذاکره با این باشگاه ایتالیایی را می‌پذیرد که ارزش‌هایی که در نظر گرفته، لحاظ شود.

«مرکادو آزول» در ادامه نوشت: پس از تماس‌هایی که فصل گذشته بین طرفین برقرار شد، میلان بار دیگر بازگشته تا از شرایط پورتو برای فروش طارمی مطلع شود. اطرافیان این مهاجم ایرانی بر این باور هستند که پورتو با وجود اینکه اعلام کرده با جدایی هیچ‌یک از بازیکنانش با رقمی کمتر از بند فسخ موجود در قراردادشان موافقت نمی‌کند، در صورتی که باشگاهی پیشنهادی 20 میلیون یورویی بدهد، حاضر به آغاز مذاکرات خواهد بود.

طارمی که دو سال دیگر با پورتو قرارداد دارد، بند فسخ 60 میلیون یورویی در قراردادش وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1147210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =