امضا کننده قرارداد ننگین ویلموتس ناجی فوتبال ایران می‌شوند؟!

مهدی تاج در حالی عزم خود را برای ریاست دوباره در فدراسیون فوتبال جزم کرده که هنوز پرونده مربوط به قرارداد ویلموتس بلژیکی که به امضای او رسیده بود، باز است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی تاج تصمیم گرفته برای دومین بار بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه بزند آن هم در شرایطی که روزهای تاریک گذشته هنوز مقابل چشمان‌مان رژه می‌رود. بارزترین آنها قرارداد ننگین با مارک ویلموتس بلژیکی بود که هنوز هم فوتبال ایران درگیر آن است. دو میلیون یوروی بی‌زبان به خاطر حضور چند ماهه ویلموتس در تیم ملی به این مربی پرداخت شد و هم‌اکنون فدراسیون منتظر رأی دادگاه عالی ورزش در این باره است. ویلموتس ادعای خسارت 6 میلیون یورویی کرده و حتی اگر این مبلغ نصف یا کمتر هم شود باز هم باید میلیون‌ها یورو به این مربی ناکام پرداخت کرد آن هم به دلیل قراردادی بدی که فدراسیونِ تاج امضا کرد.

بیشتر بخوانید:

علی دایی سرمربیگری تیم ملی فوتبال را رد کرد

«مربی نجیب بلژیکی» به گفته تاج؛ فوتبال کشورمان را گرفتار کرده و جالب اینکه امضا کننده اصلی این ماجرا اکنون می‌خواهد در نقش ناجی فوتبال ایران خود را معرفی کند.

فوتبال که هم اکنون در شرایط بسیار بدی به سر می‌برد، یک نفر را می‌خواهد که آن را نجات دهد اما آیا آن یک نفر مهدی تاج است؟ تاج چه عملکرد مثبتی داشته که بتوان با استناد به آن به او نمره قبولی داد؟ کدام منفعت ملی ایجاب می‌کند که او بار دیگر سکان هدایت فوتبال ایران را به دست بگیرد؟ آیا برای حضور در ساختمان خیابان سئول جنوبی پای منافع ملی در میان است یا منافع شخصی؟

مگر ناراحتی قلبی مهدی تاج پس از اتفاقات مربوط به ویلموتس شدت نگرفته بود؟ مگر او به توصیه پزشکان نباید استراحت می‌کرد؟ آیا این مشکلات برطرف شده یا فقط مربوط به دورانی بود که رئیس وقت فدراسیون تحت فشار قرار داشت؟

در این بین شایعاتی هم به گوش می‌رسد که برخی به هر روشی که شده دنبال این هستند که تاج رئیس فدراسیون شود و در این مسیر چه اتفاقی بهتر از اینکه او تک کاندیدای انتخابات 8 شهریور ماه باشد. اگر این شایعات صحت داشته باشد باید به حال این فوتبال تأسف خورد که ناجی‌اش، عامل خسارت میلیاردی به فوتبال ایران بوده است. فقط باید امیدوار باشیم با دست فرمانی که در پیش گرفته شده، فوتبال کشورمان از چاله به چاه نیفتد.

کد خبر: 1147277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =