دستمزد عجیب سرمربی تیم ملی والیبال ایران

مصطفی کارخانه گفت: عطایی حقوقش روزی ۱۵۰ هزار تومان است که از یک کارگر ساده هم کمتر است. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می‌توانند توازنی را برای مربیان تیم‌های ملی به وجود بیاورند.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، مصطفی کارخانه در مورد شرایط تیم ملی والیبال اظهار داشت: چه قبل و چه بعد از مسابقه با بهروز عطایی در ارتباط هستم. الان پست من مدیر فنی تیم‌های فنی والیبال است و ارتباط خوبی با عطایی دارم و او هم همواره حرمت مرا حفظ کرده است. ۴۰ سال کار مربیگری کرده‌ام و آن مواردی که باید بگویم، به او می‌گویم. سعی کردم او را از حاشیه‌ها دور کنم تا تمام فکر و ذکرش برای تیم ملی باشد.

بیشتر بخوانید .

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲/ تیم ملی کشورمان برابر صربستان به پیروزی رسید

وی ادامه داد: در هفته اول لیگ ملت‌ها انتقادی زیادی صورت گرفت که یک بخشی از آن مغرضانه بود. عبادی پور هم بعد از صعود مصاحبه‌ای را انجام داد که منظورش برخی افراد بود که نمی‌خواهیم اسم ببریم. هرکاری بکنیم افرادی که مغرض هستند، یک حرف‌هایی می‌زنند. باید در آن موقعیت قرار بگیرید تا بدانید چه کار سختی است. سرمربی تیم ملی در رویداد جهانی کار سختی است، اما برخی خیلی راحت نقد می‌کنند، این خوب نیست.

کارخانه عنوان کرد: این تیم با مربی ایرانی هفتم شد و مشابه همین در دوره قبل با مربی خارجی که ۲۰، ۳۰ میلیارد هزینه شد، دوازدهم شدیم. عطایی حقوقش روزی ۱۵۰ هزار تومان است که از یک کارگر ساده هم کمتر است. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می‌توانند توازنی را برای مربیان تیم‌های ملی به وجود بیاورند. خوشبختانه عطایی آدم مادی نیست. زمانی تیم ما با بازیکنان بزرگ هم وقتی به امتیاز ۲۰ می‌رسید خطاهایش بیشتر می‌شد، اما در این دوره مقابل یک ست به امتیاز ۳۷ می‌رسد، این یک رکورد است. بچه‌ها بازی راها نمی‌کنند و ادامه می‌دهند.

مدیر فنی تیم‌های ملی والیبال با اشاره به اینکه ژاپنی‌ها درس بزرگی به ما دادند، گفت: اینکه تسلیم نشوید و راه پیروزی را به دست بیاورید. آن‌ها می‌گویند جنگ، جنگ تا پیروزی. با شناختی که من از عطایی دارم تیم ما را هم به این سمت می‌برد.

وی در مورد اینکه برای حقوق ۱۵۰ هزار تومانی عطایی انتقادی به فدراسیون وارد است، گفت: فدراسیون والیبال به سبک آماتوری است، اما فوتبال یک مقدار شرایطش فرق دارد. زمانی که لاریجانی رئیس مجلس بود نشستی را با او داشتیم و درخواست کردیم در مجلس مصوبه‌ای را بگیرند. باید طوری باشد که مربیان ایرانی هم حالا نه به اندازه خارجی‌ها بلکه آبرومندانه حقوق بگیرند. الان طوری است که فقط وقتی در اردو هستند، حقوق می‌گیرند و این خوب نیست.

کد خبر: 1147315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =