مناسبات اقتصادی کشور افزایش چشمگیری داشته است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت سیزدهم دنیا را در ۵ کشور خلاصه نمی‌کند و مناسبات اقتصادی کشور افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ولی اسماعیلی در ارزیابی خود از فعالیتهای دولت در یک سال اخیر بیان کرد: هنوز یک سال از تشکیل کابینه دولت سیزدهم نگذشته است و می‌طلبد که حداقل تا یک سالگی آغاز به کار رسمی دولت، به دولت فرصت دهیم تا کار خودش را انجام دهد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی باید در این مدت عملکرد دولتمردان و وزرای مختلف را ارزیابی کند و بر اساس ارزیابی‌های مجلس و دولت اگر لازم شد، باید تغییراتی در کابینه اتفاق بیفتد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خط قرمز ما معیشت مردم است و همه مسئولان باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حداکثر توان خود را به کار گیرند.

اسماعیلی تاکید کرد: عضویت جمهوری اسلامی ایران در معاهدات بین‌المللی مانند شانگهای و افزایش سطح تعامل کشورمان با کشورهای همسایه و منطقه از جمله اقدامات مهم و قابل توجه این دولت است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهارکرد: دولت سیزدهم دنیا را در ۵ کشور خلاصه نمی‌کند و مناسبات اقتصادی کشور افزایش چشمگیری داشته است.

این نماینده مجلس ادامه داد: اقدامات مثبت دولت نباید نادیده گرفته شود و باید ارزیابی‌های ما در این بخش دقیق و حساب شده باشد.

منبع: خبرگزای بازار

کد خبر: 1147417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =